کرونا اماکن تاریخی و موزه های کرمانشاه را در نوروز 99 تعطیل کرد

به گزارش مجله جگوار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: تمام اماکن و محوطه های تاریخی و موزه های این استان به علت شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز 99 تعطیل است.

کرونا اماکن تاریخی و موزه های کرمانشاه را در نوروز 99 تعطیل کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه امید قادری امروز پنجشنبه 15 اسفند 98 اضافه کرد: این تصمیم در راستای حفاظت از سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است.

او در ادامه همچنین اضافه کرد: نمایشگاه های صنایع دستی، سوغات و همچنین برنامه های شاخص نوروزگاهی هم در این ایام لغو شده است.

قادری با اشاره به اینکه سال جاری به جای پکیج اقلام فرهنگی، بسته های بهداشتی و ضدعفونی به مسافران احتمالی که وارد استان می شوند، اهدا خواهد شد، یادآور شد: همکاران ما در ستاد خدمات سفر نوروز 99 در مبادی ورودی و خروجی شهر مستقر و مسافران را هدایت می نمایند.

قادری در ادامه با بیان اینکه سال جاری به جای تبلیغات کاغذی، اپلیکیشن جامع گردشگری استان برای مسافران ارسال می گردد، توضیح داد: علاوه بر اطلاعات کامل گردشگری، صنایع دستی و تاسیسات گردشگری، متون آموزشی در راستای مقابله با کرونا به مسافران و گردشگران آموزش داده می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 889

به "کرونا اماکن تاریخی و موزه های کرمانشاه را در نوروز 99 تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا اماکن تاریخی و موزه های کرمانشاه را در نوروز 99 تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید