کری خوانی فرهاد مجیدی برای حریف: سه روز دیگر می بینیم شان

به گزارش مجله جگوار، تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و حساس ترین ملاقات گروه سوم، از ساعت 22:15 در ورزشگاه الجوهره شهر جده به مصاف یکدیگر رفتند و در سرانجام نماینده قطر پیروز شد 4 بر 3 حریف خود را شکست دهد.

کری خوانی فرهاد مجیدی برای حریف: سه روز دیگر می بینیم شان

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر الدحیل گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. به تیم الدحیل تبریک می گویم. از بازیکنانم بابت کوشش شان و بازی خوبشان تشکر می کنم. تقریبا در هر دو نیمه بهتر از حریف کار کردیم. در نیمه دوم فکر می کنم آن ها فقط یک موقعیت داشتند و همان توپ را به گل تبدیل کردند.

وی اضافه نمود: باز هم به بازیکنانم خسته نباشید می گویم ولی در خط دفاعی اشتباهات فردی بسیار زیادی داشتیم. ولی مطمئنا این مسائل را رفع می کنیم. خوشبختانه سه روز دیگر می توانیم الدحیل را ببینیم.

سرمربی استقلال افزود: تیم الدحیل، تیمی است که بسیار با سازماندهی بازی می نماید. هم در دفاع و هم در حمله اینگونه است و این مطلب حتما به دلیل تاثیر مربی خوبشان بر آن هاست. ما دوست داشتیم امروز یک بازی تهاجمی انجام دهیم. نشان دادیم از آن ها بهتریم و اگر نتیجه را واگذار کردیم، به خاطر اشتباهات فردیمان بود. چیزی که برای من مهم است این است که بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و با دلشان بازی کردند. مطمئن باشید سه روز دیگر نتیجه بهتری برابر الدحیل کسب می کنیم.

ملاقات بعدی استقلال و الدحیل یکشنبه 5 اردیبهشت و از ساعت 00:45 برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1647

به "کری خوانی فرهاد مجیدی برای حریف: سه روز دیگر می بینیم شان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی فرهاد مجیدی برای حریف: سه روز دیگر می بینیم شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید