گادرانی: پروازهای گرجستان با کشورهای دارای کرونا بسته شده و نمی توانیم به کشورمان بازگردیم، از این تعطیلی ضرر کردیم

به گزارش مجله جگوار، لوکا گادرانی، مدافع گرجستانی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که او و هموطنش در شاهین، نمی توانند به کشورشان بازگردد.

گادرانی: پروازهای گرجستان با کشورهای دارای کرونا بسته شده و نمی توانیم به کشورمان بازگردیم، از این تعطیلی ضرر کردیم

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

لوکا گادرانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مشکل او و ماکسیم کویلیتایا (دروازه بان شاهین شهرداری بوشهر) برای بازگشت به کشور گرجستان گفت: ما نمی توانیم به کشورمان بازگردیم و منتظریم در این باره به ما یاری نمایند. در این مقطع زمانی، خروج از ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن نیست و مسئولان گرجستان هم می ترسند که ما این بیماری را داشته باشیم و به سایر مردم منتقل کنیم. حدود یک ماه مسابقات تعطیل شده است و ما می خواهیم به گرجستان بازگردیم.

وی درباره شرایط تیم شاهین شهرداری بوشهر و تمرینات این تیم توضیح داد: اکنون تمرین نداریم و نمی دانیم تمرینات را ادامه دهیم یا خیر.

مدافع شاهین شهرداری بوشهر درباره شیوع ویروس کرونا در کشور گرجستان به خبرنگاران گفت: گفته شد چند نفر از ایران و ایتالیا، این ویروس را به گرجستان منتقل نموده اند، اما تمام بیماران در کشورمان در قرنطینه هستند. بیماران خارج از شهر، در اماکن ویژه و همراه پزشکان هستند و فقط یک بیمار شرایط سختی دارد. پروازهای گرجستان با کشورهای دارای کرونا بسته شده است و دولت کوشش می نماید راهی برای بازگشت ما به کشورمان پیدا کند.

گادرانی در این باره که شاگردان میشو کریستیچویچ از تعطیلی کرونایی بسیار ضرر کردند، گفت: بله. تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت و از این تعطیلی ضرر کردیم، اما سلامتی ما در خطر است. کرونا برای شاهین، سایر تیم ها و همه شغل ها بد بود. باید با کرونا بجنگیم و این ویروس را ریشه کن کنیم. سلامتی از کار خیلی مهمتر است.

وی در این باره که آیا به دعوت به تیم ملی گرجستان امیدوار است یا خیر، بیان نمود: اگر در همه بازی های شاهین به میدان بروم و عملکرد خوبی داشته باشم، هیچ چیز غیرممکن نیست. من مدافع مرکزی هستم، نه مدافع چپ یا هافبک دفاعی. با این حال سرمربی از من خواست که در این پست ها به او یاری کنم و این کار را انجام دادم. دوست دارم که به پست قبلی خودم بازگردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 797

به "گادرانی: پروازهای گرجستان با کشورهای دارای کرونا بسته شده و نمی توانیم به کشورمان بازگردیم، از این تعطیلی ضرر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گادرانی: پروازهای گرجستان با کشورهای دارای کرونا بسته شده و نمی توانیم به کشورمان بازگردیم، از این تعطیلی ضرر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید