گوشی مقرون به صرفه قیمت و شاخص اوپو A54s معرفی گردید

به گزارش مجله جگوار، شرکت چینی اوپو در اوایل امسال میلادی (ماه می) گوشی هوشمند مالی OPPO A54 را روانه بازار کرد که پس از آن با یک نسخه نو با پشتیبانی از اتصال 5G همراه شد. حالا این سازنده چینی، نسخه دیگری از این گوشی را با نام OPPO A54s عرضه نموده که از صفحه نمایش 6.52 اینچی اچ دی پلاس و تراشه Helio G35 به همراه 4 گیگابایت رم بهره می برد.

گوشی مقرون به صرفه قیمت و شاخص اوپو A54s معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران، گوشی هوشمند نو OPPO A54s در وب سایت آمازون ایتالیا با قیمت 229.99 یورو، که تقریباً 267 دلار است، لیست شده است. تصاویر و گزینه های موجود در این وبسایت نشان می دهد که این گوشی مالی در دو گزینه رنگی مشکی کریستالی و آبی مرواریدی در دسترس کاربران قرار گرفته است. بعلاوه شرکت اوپو اعلام نموده که این گوشی هوشمند از تاریخ 18 نوامبر (حدود سه هفته دیگر) برای خرید در ایتالیا در دسترس خواهد بود.

بر این اساس ما اکنون به طور قطع با مشخصات اصلی گوشی هوشمند OPPO A54s آشنا شده ایم؛ در واقع این گوشی از یک صفحه نمایش 6.52 اینچی LCD اچ دی پلاس بهره می برد که وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل، نسبت صفحه نمایش به بدنه 88.7 درصد، تراکم پیکسلی 269ppi و روشنایی 480nits را ارائه می دهد. در زیر کاپوت، دستگاه از چیپست MediaTek Helio G35 همراه با پردازنده گرافیکی IMG GE8320 استفاده می نماید. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی با اسلات کارت microSD است که ظرفیت ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت افزایش می دهد.

در بخش دوربین، این گوشی یک ماژول دوربین سه گانه در پشت خود دارد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک سنسور مونو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/ می باشد. دیافراگم 2.4 در قسمت جلویی دستگاه، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی تعبیه نموده است. علاوه بر این، این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه است تا امنیت بیشتری را به همراه داشته باشد. بعلاوه این دستگاه دارای استاندارد IPX4 است که دستگاه را در برابر آب مقاوم می نماید. گزینه های اتصال در این تلفن همراه نیز شامل 4G LTE، بلوتوث v5، GPS/A-GPS، Wi-Fi، پورت USB Type-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

گوشی هوشمند OPPO A54s از سیستم عامل اندروید 11 خارج از جعبه با رابط سفارشی ColorOS 11 بهره می برد. انرژی این دستگاه به وسیله یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تامین می گردد. به گزارش خبرنگاران، این دستگاه دارای حالت صرفه جویی انرژی فوق العاده و حالت های آماده به کار بسیار کارآمد در شب برای کاهش مصرف انرژی است. روی هم رفته این گوشی با توجه به مشخصاتی که دارد، می تواند جزو گوشی های شاخص مالی در نظر گرفته گردد که طیف وسیعی از کاربران را پوشش خواهد داد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1911

به "گوشی مقرون به صرفه قیمت و شاخص اوپو A54s معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مقرون به صرفه قیمت و شاخص اوپو A54s معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید