2600 نفر زنده از خزر بیرون کشیده شدند

به گزارش مجله جگوار، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان از شروع طرح کاهش غریق در خرداد 97 تاکنون موفق شدند 2655 غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

2600 نفر زنده از خزر بیرون کشیده شدند

به گزارش خبرنگاران، مجتبی اکبری در جمع خبرنگاران با اعلام استقرار بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در 376 نقطه پرخطر ساحل مازندران، اظهارکرد: در همین مدت نجاتگران هلال احمر 99 مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و 5354 نفر نیز با مراجعه به پایگاه ها و پست های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

اکبری با بیان این که عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در 400 کیلومتر نوار ساحلی مازندران که از خرداد ماه سالجاری شروع شد و تا انتها شهریور ادامه خواهد داشت، توضیح داد: جمعیت هلال احمر مازندران سال جاری نیز مانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با به کارگیری 47 دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، 57 دستگاه موتورسیکلت، 13فروند قایق نجات، 14 دستگاه جت اسکی و 10 فروند شناور دریایی مشارکت دارند.

اکبری همچنین به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد: هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 16

به "2600 نفر زنده از خزر بیرون کشیده شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2600 نفر زنده از خزر بیرون کشیده شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید