آغاز نام نویسی انتخابات فدراسیون والیبال و دورخیز کاندیداها

به گزارش مجله جگوار، زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال در حالی از امروز (شنبه) 9 شهریور ماه آغاز شد که با شائبه ها و برآورد های زیادی در مورد کاندیداها همراه است.

آغاز نام نویسی انتخابات فدراسیون والیبال و دورخیز کاندیداها

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان ایران زمان ثبت نام از نامزدهای مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال از صبح امروز (شنبه) 9 شهریور ماه 1398 شروع شد و به مدت 10 روز کاری ادامه دارد. این در حالی است که پیش از این قرار بود ثبت نام کاندیداها در تاریخ 7 مرداد ماه شروع شود.

طبق گفته های افشین داوری سرپرست فعلی فدراسیون والیبال او قصد دارد برای در اختیار دریافت صندلی ریاست این فدراسیون در انتخابات نام نویسی کند که به این ترتیب، طبق قانون داوری برای شرکت در انتخابات باید از سمت خود (سرپرستی فدراسیون) استعفا کند که فعلا تا به این لحظه خبری از این تصمیم او نیست.

البته پیش از این بارها نقدهایی درباره غیر قانونی بودن سرپرستی او در فدراسیون والیبال به دلیل اتمام زمان حکمش مطرح می شد که از سوی خود او تکذیب شده است. داوری در این مورد گفته بود: در حکم بنده هیچ زمان مشخصی برای اتمام سرپرستی ام وجود ندارد. طبق حکم وزارت بنده تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست فدراسیون والیبال هستم.

البته حواشی نام نویسی انتخابات فدراسیون والیبال تنها به موضوع داوری ختم نمی شود و حالا بحث ورود محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز به این دوره از انتخابات فدراسیون والیبال مطرح است. حتی چند روز گذشته نیز شائبه هایی در مورد استعفای او از وزارت ورزش مطرح شد که داورزنی در این مورد به خبرنگاران گفت: استعفای من از وزارت ورزش کذب محض است و فعلا تصمیم نهایی خود را نگرفته ام.

حال پس از ماه ها کش و قوس زمان ثبت نام نامزدها از امروز (شنبه) 9 شهریور ماه شروع شد و کاندیداها 10 روز کاری فرصت دارند که مدارک خود را جهت نام نویسی در این مجمع ارائه کنند. با شروع ثبت نام ها و از چند روز گذشته حالا بحث هایی در مورد ورود محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال و بهنام محمودی پیشکسوت والیبال ایران به این انتخابات نیز مطرح شده است.

به این ترتیب باید منتظر ماند و دید در انتها این 10 روز چه کسانی برای نشستن بر روی صندلی این فدراسیون بزرگ دورخیز می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 304

به "آغاز نام نویسی انتخابات فدراسیون والیبال و دورخیز کاندیداها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز نام نویسی انتخابات فدراسیون والیبال و دورخیز کاندیداها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید