ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از عدم توجه مردم به فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از عدم توجه عده ای از مردم به فاصله گذاری اجتماعی ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از عدم توجه مردم به فاصله گذاری اجتماعی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر قدیر امروز در گفتگویی اظهارکرد: متاسفانه شاهد هستیم که هنگام افطار، صف های به هم پیوسته در نانوایی های سطح شهر، ایجاد می گردد که بسیار نگران کننده است و تمامی زحمات در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس را از بین می برد.

وی گفت: این موضوع در بعضی ادارات و یا دفاتر خدماتی نیز در سطح استان مشاهده می گردد که اگر ادامه دار باشد، قطعا شاهد موج جدیدی از شیوع ویروس خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از همکاری همشهریان در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: از مردم عزیز تقاضا می کنیم که حتما به موضوع فاصله گذاری اجتماعی توجه نموده و اجازه ندهند زحمات پزشکان و پرستاران که با زبان روزه در حال خدمات رسانی به مردم هستند، از بین برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1022

به "ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از عدم توجه مردم به فاصله گذاری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از عدم توجه مردم به فاصله گذاری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید