ارتباطات در مناطق زلزله زده سی سخت برقرار است

به گزارش مجله جگوار، مدیر کل دفتر هماهنگی و امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قطعی کوتاه مدت ارتباطات در شهرستان سی سخت به دلیل قطعی برق بود که رفع شد و اکنون ارتباطات در این منطقه برقرار است.

ارتباطات در مناطق زلزله زده سی سخت برقرار است

حسین حمیدی پور مدیرکل دفتر هماهنگی و امور استان ها به متصل بودن ارتباطات در مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت تیم های مخابراتی برای تمهیدات بعدی در این منطقه مستقر و آماده باش هستند.

وی اضافه نمود: پس از وقوع زلزله، قطعی برق داشتیم که این مساله باعث شد برای مدت کوتاهی سایت های مخابراتی از دسترس خارج شوند.

حمیدی پور گفت: اما با راه اندازی دیزل هایی که برای مواقع این چنینی در شهرها مستقر است، توانستیم سایت هایی که از دسترس خارج شده بود را دوباره به مدار برگردانیم.

حمیدی پور با تاکید بر اینکه اکنون تماس و اینترنت در این منطقه قطع نیست، اضافه نمود: اکنون یک سایت به دلیل قطعی برق از دسترس خارج است که تاثیری در ارتباطات منطقه سی سخت ندارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور استان ها شرح داد: تیم های مخابراتی ما در محل مستقر و آماده باش هستند تا در صورت وقوع پس لرزه یا مشکل دیگر، ارتباط را متصل نگه دارند.

به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 5.6 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 22 و 5 دقیقه و 34 ثانیه شب گذشته (چهارشنبه) شهرهای یاسوج و سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد را لرزاند.

این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست. کانون این زلزله در موقعیت 30.89 عرض شمالی و 51.57 طول شرقی ثبت شده است.

سی سَخت شهری در 35 کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان و در استان کهگیلویه و بویراحمد ایران جای دارد. این شهر مرکز شهرستان دنا است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1531

به "ارتباطات در مناطق زلزله زده سی سخت برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباطات در مناطق زلزله زده سی سخت برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید