اعتراف دزد به سرقت از ساختمان های نیمه کاره

به گزارش مجله جگوار، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری سارقی 45 ساله که از ساختمان های نیمه کاره سرقت می کرد، اطلاع داد و گفت: متهم به 25 فقره سرقت اعتراف نموده است.

اعتراف دزد به سرقت از ساختمان های نیمه کاره

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کیانوش نظری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره آنالیز موضوع در اختیار تیم تخصصی کلانتری 103 گاندی نهاده شد و ماموران ضمن مراجعه به محل های سرقت و انجام تحقیقات میدانی آگاه شدند که سرقت ها توسط یک دزد میانسال صورت گرفته است و متهم با استفاده از کوله پشتی اش اموال مسروقه را از محل سرقت انتقال می دهد.

وی مطرح کرد: گشت زنی های انتظامی افزایش و تصویر متهم در اختیار تیم های مختلف گشت های کلانتری نهاده شد تا اینکه روز گذشته تیم گشت خودروی کلانتری پیروز شدند دزد را که کوله پشتی ای به همراه داشت و در نزدیکی ساختمانی نیمه کاره در حال تردد بود، شناسایی نمایند.

رئیس کلانتری گاندی ابراز داشت: متهم دستگیر و در بازرسی از داخل کوله پشتی اش تعدادی شیرآلات ساختمانی کشف شد و متهم به سرقت این اموال از یک ساختمان نیمه کاره اعتراف کرد.

سرهنگ نظری ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 250 میلیون ریال برآورد نموده اند و متهم پس از انتقال به کلانتری به 25 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1605

به "اعتراف دزد به سرقت از ساختمان های نیمه کاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف دزد به سرقت از ساختمان های نیمه کاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید