اعلام محدودیت های فعالیت واحدهای صنفی به وسیله اتاق اصناف کرمان

به گزارش مجله جگوار، اتاق اصناف کرمان طی اطلاعیه ای محدودیت های ستاد استانی مقابله با کرونا برای فعالیت واحدهای صنفی مختلف در شهر کرمان را اعلام نمود.

اعلام محدودیت های فعالیت واحدهای صنفی به وسیله اتاق اصناف کرمان

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ در این اطلاعیه آمده است:با توجه به اینکه شهر کرمان از روز شنبه 1400/04/05 در شرایط قرمز قرار گرفته است و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف در گروه های شغلی 2، 3 و 4 در شهرهای دارای شرایط قرمز، ستاد استانی کرونا مصوب کرد که گروه های شغلی یاد شده تا هنگام برطرف شرایط قرمز، تعطیل کنند،اما با توجه به رایزنی های اتاق اصناف و مساعدت استاندار محترم و معاونین ایشان در کمیته مالی، از روزچهارشنبه9 خرداد ماه فقط با فعالیت گروه شغلی 2 به جز آرایشگران زنانه، پاساژها، بازارها ،مراکزخرید و فروشگاه های عظیم، بازارهای موقت و رسته ظروف کرایه تا ساعت سه بعد از ظهر، موافقت شده است.

بر این اساس،علاوه بر فعالیت صنوف گروه شغلی1 که محدودیت فعالیت ندارند، گروه شغلی 2 فقط تا ساعت سه عصر اجازه فعالیت دارند و گروه های شغلی 3 و 4 کلا باید تعطیل باشند.

لذا از تمامی اصناف گروه شغلی 2 درخواست داریم از چهارشنبه 9 تیر ماه، تا اطلاع بعدی، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود بعد از ساعت سه عصر اقدام کنند.

گفتنی است،بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و تعزیرات، مرکز بهداشت و پلیس نظارت بر اماکن عمومی،بر اجرای مصوبات ابلاغی نظارت می کنند و در صورت مشاهده تخلف، واحدهای صنفی متخلف، جریمه و پلمب خواهند شد.

شایسته است رؤسای محترم اتحادیه های صنفی مرتبط با گروه های شغلی یاد شده، مراتب فوق را به اعضای تحت پوشش خود، اطلاع داده و بر اجرای دقیق این مصوبات، نظارت کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1762

به "اعلام محدودیت های فعالیت واحدهای صنفی به وسیله اتاق اصناف کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام محدودیت های فعالیت واحدهای صنفی به وسیله اتاق اصناف کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید