انتشار بیش از 1700 محتوای گردشگری از یزد در فضای مجازی

به گزارش مجله جگوار، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: بیش از 1700 محتوای تصویری و ویدئویی با عنوان یزد را مجازی ببینید در فضای مجازی منتشرشده است.

انتشار بیش از 1700 محتوای گردشگری از یزد در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، سید مصطفی فاطمی گفت: پس از بحران کرونا استان یزد در شکل گیری و گسترش گردشگری مجازی پیش قدم شد و تا به امروز بیش از 1700 محتوای ویدئویی و تصویری از سوی اداره کل استان و همچنین کاربران فضای مجازی فراوری و منتشرشده است.

او با اشاره به استقبال بی نظیر کاربران فضای مجازی از گردشگری مجازی اضافه نمود: این محتواها باهشتگ های یزد را مجازی ببینید، یزد را مجازی ببینیم و یزد را باید دید در فضای مجازی منتشرشده و قابل مشاهده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد بابیان اینکه شهرستان های استان نیز به خوبی در این زمینه فعالیت داشته اند، گفت: پس از شهرستان یزد شهرستان های میبد و مهریز بیشترین فعالیت را در حوزه گردشگری مجازی داشته اند.

او گردشگری مجازی را بهترین فرصت برای شناخت جاذبه های گردشگری و تاریخی هر منطقه دانست و اضافه نمود: مردم می توانند با استفاده از این ظرفیت بهترین برنامه ریزی را برای سفرهای خود بعد از بحران کرونا داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1020

به "انتشار بیش از 1700 محتوای گردشگری از یزد در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار بیش از 1700 محتوای گردشگری از یزد در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید