انگیزه های علیپور برای قانع کردن کی روش

به گزارش مجله جگوار، علیپور به جای اینکه در رسانه ها دنبال پیراهن تیم ملی باشد، سعی دارد با درخشش در تمرینات و بازی های پرسپولیس کی روش را به حضورش در تیم ملی قانع کند.

انگیزه های علیپور برای قانع کردن کی روش

به گزارش خبرنگاران ، همان یک اردویی که پیش از جام جهانی با حضور علی علیپور برگزار گردید، این بازیکن را به حضور در تیم ملی امیدوار کرد. اعتماد کارلوس کی روش به او اما انگار در همان یک اردو ته کشید که آقای گل را دیگر دعوت نکرد. علیپور هم یکی از پرسپولیسی هایی است که تیم ملی را حق خود می دانسته اما به دعوت نشدنش اعتراضی نداشته است. معترض بوده اما ترجیح داده اعتراض خود را در تمرینات پرسپولیس به سرمربی تیم ملی نشان بدهد.

در این روزهایی که تیم ملی تمریناتش را شروع نموده، علیپورِ باانگیزه تر و آماده ترین را در تمرینات پرسپولیس دیده ایم که این قطعا بهترین شیوه برای اعتراض است. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بجای اینکه زانوی غم بغل بگیرد و در رسانه ها دنبال پیراهن تیم ملی باشد، این روزها با چهره ای جدی تر تمرین می نماید و امیدش به این است که با خودنمایی در تمرینات و درخشش در بازی هفته آینده برابر الدحیل که کی روش حتما تماشایش می نماید، او را به دعوت کردنش قانع کند.

2 – 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 36

به "انگیزه های علیپور برای قانع کردن کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه های علیپور برای قانع کردن کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید