اکبری: دو پیشنهاد خوب را به خاطر پیکان رد کردم، به راحتی مقابل هراز برنده نشدیم

به گزارش مجله جگوار، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: من 17 سال در تیم پیکان، بازیکن و مربی بودم و برای اینکه دوباره به این تیم ملحق شوم، دو پیشنهاد بسیار خوب را رد کردم.

اکبری: دو پیشنهاد خوب را به خاطر پیکان رد کردم، به راحتی مقابل هراز برنده نشدیم

پیمان اکبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل هراز آمل در هفته هشتم لیگ برتر والیبال و گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما به راحتی برنده نشدیم. هراز تا هفته هفتم عملکرد خوبی داشت و ما با کوشش بازیکنان و بررسی دقیقی که انجام داده بودیم برنده از زمین خارج شدیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: من در 6 هفته ابتدایی لیگ، پنج بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتم. در بازی امروز نیز، طاهر وادی قرار نبود وارد زمین گردد ولی برای اینکه در شرایط مسابقه قرار بگیرد از او استفاده کردم. در مجموع سرویس های بهتر و دفاع روی تور خوبی داشتیم و برنده شدیم.

اکبری در خصوص حضور دوباره اش در تیم پیکان گفت: من قراردادی دو ساله با باشگاه پیکان امضا نموده ام و دوست دارم پر افتخار ترین تیم آسیا به روزهای اوج خود برگردد. من 17 سال در تیم پیکان، بازیکن و مربی بودم و برای اینکه دوباره به این تیم ملحق شوم، دو پیشنهاد بسیار خوب را رد کردم.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال در خاتمه توضیح داد: من سه سال در پیکان نبودم و این تیم تا رده دهم جدول و تبدیل شدن به یک تیم معمولی هم پیش رفت اما امیدوارم بتوانیم پیکان را مجدداً در کورس قهرمانی و جمع مدعیان قرار دهیم. تفکرات مدیران در خصوص این تیم تغییر نموده و در پی قهرمانی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1936

به "اکبری: دو پیشنهاد خوب را به خاطر پیکان رد کردم، به راحتی مقابل هراز برنده نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: دو پیشنهاد خوب را به خاطر پیکان رد کردم، به راحتی مقابل هراز برنده نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید