بروزرسانی عجیب گوگل برای اندروید 13

به گزارش مجله جگوار، زومیت نوشت: ویژگی تازه اندروید به شما اجازه می دهد هنگام گوش دادن به موسیقی به راحتی بین دستگاه های صوتی مختلف جابه جا شوید.

بروزرسانی عجیب گوگل برای اندروید 13

گوگل ویژگی های نوی را برای اندروید 13 آماده نموده است که هنگام گوش دادن به موسیقی، امکان جابه جایی آسان تر بین دستگاه های صوتی را دراختیار کاربران قرار می دهد. بدین ترتیب هنگام گوش دادن به آهنگ موردعلاقه خود، با توجه به نزدیکی شما به دستگاه های صوتی مختلف، ادامه موسیقی در آن ها پخش خواهد شد. درواقع غول جست وجوی اینترنت امکان پخش موسیقی یکپارچه بین گوشی های هوشمند، بلندگوهای هوشمند، هدفون، تلویزیون، خودرو و موارد دیگر را فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید:

کوسه شبح، زیردریایی روباتیک که برای جنگ ساخته شده

عکس | سوزن را در موز فرو کنید؛ نتیجه خارق العاده است!

فیلم | نبرد خونین سگ های وحشی و شاخدراز آفریقایی

ویژگی نو صوتی اندروید 13 از کیت توسعه نرم افزاری (SDK) استفاده می نماید که گوگل آن را سال گذشته منتشر کرد. این فناوری از بلوتوث کم مصرف، وای فای بهره می برد تا تشخیص دهد کدام دستگاه های صوتی ازنظر فیزیکی به کاربر نزدیک تر هستند و سپس تعیین می نماید شاید کاربر بخواهد براساس فعالیت کنونی خود، موسیقی را از دستگاه دیگری پخش کند. به عنوان مثال، تغییر پخش صدا درصورت پاسخ دادن به تماس از یک بلندگوی بلوتوث به گوشی شما بر می شود.

ویژگی Uninterrupted Listening شباهت هایی با روش جابه جایی اتوماتیک صوت بین محصولات اپل دارد. ساندیپ چیووکولا، مدیر محصول اندروید در یک پست وبلاگی خاطرنشان کرد گوگل با همکاری اسپاتیفای و یوتیوب موزیک سعی دارد روی ویژگی های اعلان ها کار کند. این شرکت قابلیت هایی مثل Fast Pair، NearbySHare و کروم کست را به SDK اضافه نموده است تا بتوان آسان تر از چندین دستگاه استفاده کرد.

گوگل بعلاوه با اسپاتیفای وارد همکاری شده است تا پشتیبانی از Spotify Connect را به ابزار جابه جایی رسانه اندروید 13 اضافه کند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد هنگام پخش موسیقی در پلتفرم اسپاتیفای، راحت تر بین گوشی، تبلت، بلندگو، تلویزیون و سایر دستگاه های سازگار با Spotyfy Connect جابه جا شوند. گوگل هنوز جزئیاتی درمورد تاریخ انتشار این ویژگی ها ارائه نداده است اما انتظار داریم در امسال دردسترس قرار گیرند.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2232

به "بروزرسانی عجیب گوگل برای اندروید 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی عجیب گوگل برای اندروید 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید