برگزاری کلاس آموزشی تراش سنگ های نیمه قیمتی در ارومیه و خوی

به گزارش مجله جگوار، معاون صنایع دستی آذربایجان غربی از برگزاری دوره آموزش تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی برای علاقه مندان در ارومیه و خوی اطلاع داد.

برگزاری کلاس آموزشی تراش سنگ های نیمه قیمتی در ارومیه و خوی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، افسانه رنجبر روز سوم شهریورماه، با اعلام این مطلب اظهار کرد: در ادامه اجرای دوره های آموزش صنایعدستی برای علاقه مندان، کلاس آموزش گوهرشناسی و تراش سنگ های نیمه قیمتی با رعایا پروتکل های بهداشتی شروع شده است.

او اضافه نمود: در این دوره 10 هنرجو در کارگاه مجهز به دستگاه های پیشرفته، شرکت دارتد که به صورت رایگان آموزش می بینند.

معاون صنایع دستی آذربایجان غربی توضیح داد: برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت در رشته های متنوع، بخشی از سیاست این اداره کل برای توسعه و ترویج صنایعدستی به شمار می آید.

او گفت: کارگاه آموزشی رشته گوهرتراشی در خوی نیز با اعتبارات ابلاغی تجهیز شده و در حال حاضر ثبت نام از علاقه مندان صورت گرفته است، این دوره آموزشی هفته آینده کلاس با حضور استاد مجرب شروع خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1214

به "برگزاری کلاس آموزشی تراش سنگ های نیمه قیمتی در ارومیه و خوی" امتیاز دهید

2 کاربر به "برگزاری کلاس آموزشی تراش سنگ های نیمه قیمتی در ارومیه و خوی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس آموزشی تراش سنگ های نیمه قیمتی در ارومیه و خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید