بستر استمرار سرمایه گذاری در این استان فراهم است

به گزارش مجله جگوار، خبرگزاری خبرنگاران- سید محمود حسینی پور، با اشاره به این که توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف بویژه حوزه های دارای اولویت در محور برنامه ها واقع شده است، گفت: سرمایه گذاری در مازندران بویژه در بخش کشاورزی، زود بازده و ارزان است .

بستر استمرار سرمایه گذاری در این استان فراهم است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، سید محمود حسینی پور در نشست با رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا که با حضور بابایی کارنامی و زارعی، نمایندگان مردم شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، با عنوان اینکه استان مازندران بدلیل بسترهای مناسبی که در حوزه سرمایه گذاری دارد در شمار استان هایی است که از قابلیت تفکر سرمایه گذاری برخوردار است، اعلام کرد: در حوزه اجرایی، شرکت شستا در مازندران دارای مراکز مهمی است و مجموعا مازندران در شمار استان هایی است که از بیشترین سهم سرمایه گذاری شرکت شستا برخوردار می باشد.

استاندار، توضیح داد: بستر استمرار سرمایه گذاری در این استان فراهم است و در پروژه های ملی، استانی و بحث فاینانس سرمایه گذاری به وسیله شرکت های چینی مطرح است و با نگاه ویژه به مازندران مذاکراتی در این راستا انجام شده است و هلدینگ های بزرگ داخلی هم نسبت به سرمایه گذاری در مازندران اعلام آمادگی نمودند.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار کرد: تمایل داریم زمینه حضور بیشتر شرکت سرمایه گذاری شستا را در مارندران فراهم کنیم چرا که بستر سرمایه گذاری در استان فراهم است. سرمایه گذاری برای احداث آزادراه یک ضرورت و دارای آثار اجتماعی مطلوب است و موجب از بین رفتن رنج و مسائل مردم در این راستا خواهد.

وی توضیح داد: متاسفانه، هنوز استان مازندران نتوانست از ظرفیت های شستا بصورت کامل بهره ببرد گرچه اتفاقاتی که تا به امروز اتفاق افتاده قابل توجه است ولی هنوز برای سرمایه گذاری در مازندران امکان فعالیت وجود داردکه این مهم احتیاج به اراده عملیاتی برای سرمایه گذاری در استان دارد تا با توجه به نزدیکی این استان به مرکز و مواهبی که مازندران نسبت به دیگر استان ها دارد، سرمایه گذاری در استان برای مجموعه مدیریتی شستا مقرون بصرفه باشد.

استاندار، اضافه نمود: با توجه به جایگاه این استان در گردشگری و فراوری سبد غذای کشور و اهمیت امنیت و سلامت غذایی، خواهان سرمایه گذاری های بیش از پیش شرکت شستا در استان بویژه در حوزه کشاورزی هستیم. در بخش کشاورزی، پروژه های خوبی در استان وجود دارد و سرمایه گذاری در این بخش در استان مازندران زودبازده و ارزان است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2048

به "بستر استمرار سرمایه گذاری در این استان فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستر استمرار سرمایه گذاری در این استان فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید