برترین ست های لگو جنگ ستارگان؛ از لوکیشن های بزرگ تا شخصیت ها

به گزارش مجله جگوار، لگو (Lego) را می توان یکی از سرگرم کننده ترین تفریحاتی دانست که احتیاج کاری به تکنولوژی ندارد. این آجرهای کوچک با جمع شدن و اتصال به یکدیگر یک دنیای بسیار زیبا را ساخته که جنبه تزئینی هم دارد. از طرفی ساخت یک مدل از فیلم یا بازی مشهور قطعاً می تواند مجذوب کننده باشد. لگو انواع بسیار زیادی دارد و هر کدام نیز قیمت های متفاوتی دارند. همه نیز بسیار مفرح بوده و تجربه جالبی را در اختیار خریداران قرار می دهند.

برترین ست های لگو جنگ ستارگان؛ از لوکیشن های بزرگ تا شخصیت ها

جهانی جنگ ستارگان (Star Wars) یکی از برترین سوژه ها برای شرکت لگو است. جورج لوکاس (George Lucas) با ساختن جهانی جنگ ستارگان موجودات و ابزار بسیار جالبی را خلق کرد که حضور آن در خانه و ساختن آن ها می توان بسیار مجذوب کننده باشد. شرکت لگو نیز در این زمینه کم کاری ننموده و انوع مختلفی از لگوهای جنگ ستارگان را ساخته است.

تاریخچه لگوهای جنگ ستارگان به حدود 24 سال پیش باز می گردد. از آن موقع تا الان ما شاهد انواع مختلفی از لگو های جنگ ستارگان بودیم که هر کدام قسمتی از جهانی این مجموعه را تشکیل می دهند. لگو از انواع و اقسام وسایل نقلیه مثل N-1 Starfighter گرفته تا سر دارث ویدر (Darth Vader) را طراحی نموده است.

بحث اصلی اینجاست که لگوها بسیار گران قیمت هستند. با این حال ارزش خرید را دارند. از طرفی شما باید انتخاب درست را بکنید تا پول خود را هدر ندهید. اگر از هواداران جهانی جنگ ستارگان هستید و قصد خرید یک لگو را دارید، این مطلب مخصوص شماست. حال با راهنمای خرید برترین لگو از جهانی جنگ ستارگان با ما همراه باشید. اول از همه به چند نکته اشاره می کنیم.

برترین لگوهای جنگ ستارگان کدامند؟

اینکه کدام لگو برترین مورد برای شما است، به طور کامل به بودجه و زمان خالی شما بستگی دارد. به علت اینکه این بازی ها بسیار گران بوده و از طرفی وقت گیر هم هستند. اگر شما نمی خواهید زیاد هزینه کنید، لزومی هم ندارد که یک لگوی بزرگ و گران قیمت بخرید. در این شرایط دو مورد Razor Crest Microfighter یا Dark Trooper Attack برترین موارد هستند. به علت اینکه ساختمان های کوچک داشته و از طرفی جزئیات زیادی دارند. پس به نوعی حس احتیاج کاربر رفع شده و احتیاجی به هزینه زیاد کردن نیز ندارد.

اگر بودجه شما کمی بیشتر است، به وسایل نقلیه جهانی جنگ ستارگان نگاهی بیاندازید. برای مثال Millennium Falcon یکی از برترین موارد است. این سفینه به شدت محبوب بوده و از طرفی لگو نیز به برترین نحو آن را طراحی نموده است. درست است که این کیت لگو بسیار گران قیمت است ولی مجذوب کنندهیت زیادی هم دارد.

برترین لگوی جنگ ستارگان در تاریخ فراوری این محصولات کدام است؟

انتخاب برترین لگوی ساخته شده از جهانی جنگ ستارگان کمی سخت است. با این حال Ultimate Collector Series Millennium Falcon یک انتخاب بسیار خوب است. نکته اینجاست که این نسخه از سفینه محبوب جهانی جنگ ستارگان بسیار دقیق بوده و بیش از 7500 تکه دارد. اگر شما هوادار مجموعه جنگ ستارگان باشید، چیز برترین پیدا نخواهید کرد.

این کیت دارای چندین کاراکتر محبوب از سه گانه های مختلف جنگ ستارگان است. به همین علت شما می توانید تمامی این کاراکترها را در میلنیوم فالکون (Millennium Falcon) ببینید. همینطور اینکه اگر دوست داشتید می تواند هر چند وقت یک بار برای تنوع شخصیت های داخل سفینه را عوض کنید.

کم یاب ترین کیت لگوی جنگ ستارگان چیست؟

قطعاً هرچه به گذشته برویم، کیت های جنگ ستارگان کم یاب تر و گران قیمت تر می شوند. برای مثال اولین لگویی که از جهانی جنگ ستارگان ساخته شد یک X-Wing بود که امروزه به ندرت پیدا می گردد. به همین علت قیمت بسیار زیادی هم دارد. یکی دیگر از این مثال ها میلنیوم فالکون است. از این سفینه نزدیک به 11 لگوی مختلف در 24 سال اخیر ساخته شده که مدل های قدیمی تر کمیاب تر هم هستند.

حال به بحث اصلی می رسیم.

برترین لگوی جنگ ستارگان در حال حاضر کدام یک از موارد موجود در بازار است؟

میلنیوم فالکون (Millennium Falcon)

تعداد قطعات: 1353

نکته کلیدی: برترین کلی کیت لگو از جهانی جنگ ستارگان

لگوهای ساخته شده از جهانی جنگ ستارگان در عین زیبایی می توانند بسیار گران قیمت باشند. به همین علت اگر شما نمی خواهید هزینه زیادی برای لگو بکنید، این مورد یک تعادل خوبی میان قیمت و امکانات دارد. قطعاً نسخه آلتیمیت از این نسخه جزئیات بیشتری دارد ولی میلنیوم فالکون ساده نیز سازه کوچکی نیست.

این میلنیوم فالکون دارای تعدادی از شخصیت های اصلی فیلم مثل فین (Finn)، چوباکا (Chewbacca) و ربات های دوست داشتنی جهانی جنگ ستارگان است. از طرفی اگر شما درب آن را باز کنید به صورت اتاق اتاق بوده که هر کدام نقش خاصی دارند. کابین خلبان نیز نسبتاً با جزئیات طراحی شده و می تواند دو شخصیت را در خود جای بدهد.

میکروفایتر ریزر کرست (The Razor Crest Micro Fighter)

تعداد قطعات: 98

نکته کلیدی: قیمت بسیار کمی دارد

سریال مندلورین (Mandalorian) را می توان یکی از پرهوادارترین سریال های تاریخ دانست. به همین علت این کیت کوچک لگو بسیار مجذوب کننده است. از طرفی به علت تعداد قطعات کم، قیمت بسیار خوبی هم داشته که آن را دوست داشتنی تر می نماید. این کیت لگو جای زیادی در خانه نگرفته و به راحتی می تواند به عنوان یک جزء تزئینی در هرجای خانه قرار بگیرد.

کیت میکروفایتر ریزر کرست یک بازسازی خوب از سفینه مندلورین است. این سفینه در دو فصل اول این سریال وجود داشت و برای هواداران این سریال کاملاً آشنا است. تنها نکته ناامید کننده نبود بیبی یودا (Baby Yoda) است. از طرفی لگو این سفینه را با جزئیات زیادی طراحی نموده و همین باعث شده تا بسیار مجذوب کننده باشد. یکی دیگر از نکات مثبت این کیت این است که شما احتیاج به زمان زیادی برای تکمیل آن ندارید.

آلتیمیت کالکتور میلنیوم فالکون (Ultimate Collector Millennium Falcon)

تعداد قطعات: 7541

نکته کلیدی: برترین بسته جنگ ستارگان لگو با قیمت بالا

این کیت میلنیوم فالکون نه تنها بسیار بزرگ است بلکه روزها ساخت آن طول خواهد کشید. همینطور اینکه به شدت گران قیمت است. با این حال آلتیمیت کالکتور میلنیوم فالکون برترین بسته لگویی است که می توانید بخرید. جزئیات این کیل لگو به شدت زیاد بوده و به همین علت دارای بیش از 7500 قطعه است. از طرفی قسمت خارجی این کیت نیز بسیار دقیق بوده و زیبا ساخته شده است.

زمانی که شما روی این سفینه را باز کنید با جهانی دیگری روبرو خواهید شد. هر بخش از این سفینه به دقیق ترین حالت ممکن طراحی شده و دارای جزئیات بسیار زیادی است. حتی بازی هولوگرافیک معروف میلنیوم فالکون نیز در این بسته وجود دارد. کابین این سفینه نیز بسیار بزرگ بوده و می تواند 4 کرکتر را در خود جای دهد.

این کیت دارای 11 کرکتر مختلف از جهانی جنگ ستارگان است. این کرکترها از سه گانه اصلی هستند تا آخرین سه گانه جنگ ستارگان که چند سال پیش عرضه شد. همین باعث شده تا بتواند تنوع خوبی داشته و یک کیت بسیار مجذوب کننده باشد.

کلاه دارث ویدر (Darth Vader Helmet)

تعداد قطعات: 834

نکته کلیدی: برترین ست تزئینی لگوی جنگ ستارگان

لگو اخیراً کلاه های بسیار زیادی را از جهانی تفریح ساخته است، با این حال موارد کمی مثل کلاه دارث ویدر زیبا هستند. این کیت در اصل سر کامل دارث ویدر را بازسازی نموده و به شدت دقیق است. از طرفی از نظر مالی هم چندان گران نیست و ارزش خرید بالایی دارد. این کلاه از آنچه شما فکر می کنید کوچک تر است با این حال به برترین نحو ویدر را نشان می دهد.

حال اگر شما یک بزرگسال هستید که دوست دارید کلکسیون خود را از جهانی جنگ ستارگان نشان دهید، کلاه دارث ویدر یکی از برترین موارد است. از طرفی با پایه ای که دارد به راحتی در دکور شما جای گرفته و یک ظاهر زیبا به آن منطقه می دهد. همینطور اینکه به علت میزان مناسب جای زیادی هم نمی گیرد. تعداد قطعات این کیت نیز بسیار مناسب است و به همین علت ساخت آن زیاد طول نمی کشد.

موس آیلی کانتینا (Mos Eisley Cantina)

تعداد قطعات: 3187

نکته کلیدی: برترین ست لگو در زمینه صحنه های جنگ ستارگان

قطعاً یکی از آشناترین منطقه ها در جهانی جنگ ستارگان موس آیلی کانتینا است. جایی که تمام افراد تبهکار جهان کنار هم جمع شده و در پی کار هستند. این ست لگو بیش از 3000 قطعه دارد و همین باعث شده که به شدت با جزئیات و دقیق باشد. این ست را می توان یکی از برترین موارد از جهانی جنگ ستارگان دانست.

به علت نکات بسیار زیادی که در این ست وجود دارد، یک قطعه کلکسیونی بسیار زیبا است. برای مثال قسمتی که هان سولو (Han Solo) به گریدو (Greedo) شلیک کرد نیز در این ست وجود داشته و همین آن را بسیار مجذوب کننده نموده است. به نوعی افرادی که هوادار سه گانه اصلی جنگ ستارگان بودند قطعاً بیشتر این ست را دوست خواهند داشت. مانند لگوهای دیگر اگر شما آن را باز کنید، دارای بخش های مختلف است که هر کدام نشانه ای از فیلم اصلی را در خود دارند.

بیبی یودا (Baby Yoda)

تعداد قطعات: 1075

نکته کلیدی: برترین لگو از شخصیت های جنگ ستارگان

اکشن فیگورهای زیادی از بیبی یودا تا الان ساخته شده است. این کرکتر یکی از محبوب ترین شخصیت های جهانی جنگ ستارگان بوده و توانست دل افراد زیادی را بدست بیاورد. حال یکی از برترین اکشن فیگورهای این شخصیت، لگوی آن است. لگو توانسته به برترین نحو و با جزئیات کامل این شخصیت را طراحی کند و به خانه ها بیاورد.

در حالت ایستاده این مجسمه حدود 19 سانتی متر طول دارد. این موجود کوچک دوست داشتنی بیش از 100 قطعه مختلف داشته که نشان می دهد لگو تمام کوشش خود را نموده تا از لحاظ ظاهری بسیار دقیق باشد. همین باعث شده تا بیبی یودای ساخته شده به وسیله لگو شخصیت بسیار خاصی داشته باشد. همینطور اینکه این بیبی یودا در دکور می تواند ظاهر بسیار زیبایی داشته باشد.

حال نظر شما چیست؟ به نظر شما کیت بهتری از لگوهای جنگ ستارگان وجود دارد که در این فهرست حضور نداشته باشد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamesRadarPlus

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2274

به "برترین ست های لگو جنگ ستارگان؛ از لوکیشن های بزرگ تا شخصیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین ست های لگو جنگ ستارگان؛ از لوکیشن های بزرگ تا شخصیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید