برترین هتل های کیش را بشناسیم ، لذت سفر با تورکیش

به گزارش مجله جگوار، از آنجا که کیش به عنوان یکی از قطب های قدرتمند در گردشگری ایران محسوب می گردد، می توان تعدد بی نظیری از هتل ها را در آن مشاهده کرد. از هر قشر و با هر منبع در آمدی که باشید می توانید اقامتی فوق العاده و رویایی را در هتل های کیش تجربه کنید. شاید جالب باشد بدانید قیمت اقامت در این هتل ها در فصل های کم تردد سال به مقرون به صرفه ترین حالت خود می رسد. بنابر این اگر قصد دارید در فصل تابستان راهی سفر به کیششوید نگرانی از بابت اقامت در هتلی لوکس و مجلل نخواهید داشت. در ادامه به برترین هتل های کیش اشاره خواهیم کرد. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین هتل های کیش را بشناسیم ، لذت سفر با تورکیش

برترین هتل های کیش: هتل داریوش

اگر جزو آن دسته گردشگرانی هستید که نگرانی از بابت هزینه اقامت ندارند بدون شک برترین گزینه برای شما انتخاب هتل داریوش است. این هتل پنج ستاره لوکس با ارائه برترین خدمات به گردشگران کیش محبوبیتی خاص بین آنها پیدا نموده و از پرتردد ترین هتل های این جزیره به شمار میرود. از دیگر دلایلی که موجب معروفیت این هتل پنج ستاره شده آکواریوم بی نظیر آن است که در نوع خود منحصر به فرد و دیدنی است. یکی دیگر از مزیت های هتل داریون محل قرار گیری آن است. این هتل موقعیت بسیار مناسبی را در اختیار گردشگران کیش قرار داده تا بتوانند به معروف ترین لندمارک های جزیره دسترسی داشته باشند.

برترین هتل های جزیره کیش: هتل ترنج

شاید به نظر عجیب برسد اما مشابه این سبک هتل ها را می توان در جزایر بالی مشاهده کرد. هتل هایی که بر روی سطح آب قرار گرفته اند و طبیعتی فوق العاده را در اختیار علاقه مندان به خود قرار می دهند. این هتل با 98 اتاق شخصی، امکاناتی فوق العاده را در اختیار گردشگران سفر به کیش قرار داده و به عنوان یکی از خاص ترین هتل های ایران محبوبیتی ویژه دارد. هتل ترنج در سال 1394 به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد. شاید جالب باشد بدانید که کف بخشی از هتل از شیشه طراحی شده تا گردشگران بتوانند شاهد طبیعت زیبای دریا باشند و از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرند. اگر قصد اقامت در هتل ترنج را ندارید می توانید از رستوران های فوق العاده آن بازدید کنید. به طور حتم صرف یک وعده غذا در این رستوران های عالی حال و هوایی خاص به سفر به کیش شما می بخشد.

برترین هتل های کیش: هتل شایان

این هتل پنج ستاره جزو هتل های لوکس و مجلل جزیره است و در سال 1388 فعالیت خود را در کیش شروع کرد. 193 اتاق این هتل موقعیتی خاص را در اختیار مسافران سفر کیش قرار داده که به برترین نحو در آن اقامتی شیرین و راحت را تجربه نمایند. از دیگر امتیازات این هتل پنج ستاره می توان به رستوران های شیک و فوق العاده آن اشاره نمود که امکانات و غذاهایی بی نظیر را در اختیار گردشگران سفر کیش قرار می دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2241

به "برترین هتل های کیش را بشناسیم ، لذت سفر با تورکیش" امتیاز دهید

1 کاربر به "برترین هتل های کیش را بشناسیم ، لذت سفر با تورکیش" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های کیش را بشناسیم ، لذت سفر با تورکیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید