بهسازی پارک حسن آباد در فاز 3

به گزارش مجله جگوار، یاسین دهقان - مهریز- خبرنگار: بعضی از شهرهای استان به عنوان شهرهای هدف گردشگری شناسایی شده اند که مهریز یکی از آنهاست.

بهسازی پارک حسن آباد در فاز 3

طبیعت زیبای مهریز، زینت بخش شهری است که هم باغ های زیبایی دارد و هم معماری زیبایی در آن به یادگار مانده است و این نشان از سخت کوشی مردم این دیار برای تسهیل زندگی دارد. نتیجه این کوشش ها امروز جاذبه هایی است که تماشای آن لذت بخش است و نشستن زیر سایه سار درختان آن آرامش را به انسان تزریق می نماید. شهرداری مهریز برای نشان دادن زیبایی های طبیعی شهر با بهره گیری از ظرفیت موجود نسبت به ایجاد پارک بزرگ حسن آباد یا کوثر اقدام نموده است.

این پارک در محل ظهور قنات جهانی حسن آباد بر روی زمین ایجاد شده است و حضور در کنار آن برای مراجعان بسیار لذت بخش است، اما قطعا این حضور احتیاجمند خدمات و امکاناتی است که باید برآورده گردد تا خاطره خوبی برای مراجعان به پارک باقی بماند که متاسفانه این چنین نیست. عضو شورای اسلامی شهر مهریز با اشاره به کمبودهایی که در پارک حسن آباد وجود دارد، از کوشش شورای شهر برای ساماندهی پارک با تخصیص بودجه در حد توان خبر می دهد.

مهدی زارع بیدکی از تخصیص بودجه اختصاصی برای تعمیر سرویس بهداشتی، ساماندهی پارکینگ، ساخت نمازخانه و از این دست خدمات خبر می دهد و می افزاید: با توجه به قراردادی که با دانشگاه یزد منعقد شده، طرح بهسازی این پارک تا چند ماه آینده اجرایی می گردد. وی ادامه می دهد: طرح با پیش بینی امکانات مورد احتیاج در 3 فاز تعریف شد که در مرحله اول برای نمازخانه، پارکینگ، سرویس های بهداشتی و ادامه طرح نوررسانی به بیش از 20 میلیارد ریال بودجه احتیاج است.

عضو شورای شهر مهریز تصریح می نماید: برای اینکه بتوان طرح را هرچه زودتر در راستای تامین رفاه و آسایس شهروندان و عموم مسافران و مهمانان اجرا کرد، به حمایت و همراهی مسئولان کشور و استان یزد در تخصیص بودجه احتیاج است. زارع می گوید: هر هفته 10 هزار نفر از استان از پارک های مختلف مهریز استفاده می نمایند که فراهم کردن امکانات برای آنها ضروری و به همت مسئولان احتیاج دارد. این در حالی است که در ایام تعطیلات ویژه از جمله نوروز این جمعیت بسیار افزایش می یابد. عضو شورای شهر مهریز تاکید می نماید: پارک زیبا و سرسبز حسن آباد به دلیل جاری بودن نهر بسیار مورد استقبال است و باید بهترین خدمات را به مراجعه نمایندگان به این پارک ارائه کنیم، اما در این راستا باید از حمایت بخش دولتی هم بهره مند شویم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 400

به "بهسازی پارک حسن آباد در فاز 3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی پارک حسن آباد در فاز 3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید