تشریح آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند از زبان رئیس بیمارستان لاله

به گزارش مجله جگوار، رئیس بیمارستان لاله تهران توضیحاتی درباره آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند تا صبح روز آدینه ارائه کرد.

تشریح آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند از زبان رئیس بیمارستان لاله

به گزارش خبرنگاران، مهرداد هاشمی رئیس بیمارستان لاله درباره آخرین شرایط سلامتی مهرداد میناوند که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در این بیمارستان بستری است، گفت: مقداری شرایط میناوند نسبت به دیروز بهتر شده است، اما همچنان زیر دستگاه تهویه مکانیکی و با دارو به خواب رفته است. یعنی ما مجبور هستیم به خاطر اینکه میناوند دستگاه را تحمل کند، با تجویز مستمر داروهای خواب آور او را به خواب مصنوعی ببریم. اینکه گاهی اوقات گفته می گردد میناوند به کما رفته است، صحت ندارد، این کمای مصنوعی است که پزشکان برای تحمل شرایط به او القا نموده اند.

وی اضافه کرد: از نظر میزان اکسیژن بدن یک مقداری نسبت به دیروز پیشرفت داشته ایم، اما همچنان درگیری ریه زیاد است. خوشبختانه سایر اعضای بدن به جز ریه شرایط خوبی دارند. آزمایشات به صورت مستمر انجام می گردد. ما همچنان منتظر هستیم عکس العمل خوبی از ریه بیمار بگیریم.

مهرداد هاشمی رئیس بیمارستان لاله در سرانجام توضیح داد: متأسفانه درگیری ریه زیاد است. البته ما همواره به رحمت خداوند و کادر درمان امیدوار هستیم، ولی من بازهم تکرار می کنم، شرایط ریه بحرانی است. هر چند نسبت به گذشته مقداری شرایط میناوند بهتر شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1478

به "تشریح آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند از زبان رئیس بیمارستان لاله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط درمانی مهرداد میناوند از زبان رئیس بیمارستان لاله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید