جزئیات تازه از رونمایی رسمی توییتر از twitter blue

به گزارش مجله جگوار، توییتر در متن بیانیه خود اعلام نموده است که ویژگی های نو این سرویس به وسیله صفحه TwitterBlue اعلام خواهد شد. بعلاوه هنوز تعیین نیست کاربران سایر کشور های دنیا چه زمانی می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

جزئیات تازه از رونمایی رسمی توییتر از twitter blue

توییتر پایان با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی سرویس اشتراکی Twitter Blue را با قابلیت هایی همانند Undo Tweet و حالت خواندن (Reader Mode) معرفی کرد.

البته کاربران همچنان به صورت رایگان می توانند از توییتر استفاده نمایند و تنها چند ویژگی و امتیاز خاص از جمله ویرایش و اصلاح توییت ها قبل از ارسال برای مشترکین این سرویس در نظر گرفته شده است.

در ابتدا سرویس اشتراک Twitter Blue در دسترس کاربران کشور های استرالیا و کانادا قرار می گیرد. توییتر با ارائه این سرویس و ویژگی های آن میخواهد تجربه کاربران خود از توییتر را شخصی تر و واضح تر کند. هزینه اشتراک این سرویس تازه در حال حاضر برای کاربران کانادا حدود 2.89 دلار و برای کاربران استرالیا 3.44 دلار معین شده است و به مرور زمان ویژگی ها و مزایای بیشتری برای مشترکان ایجاد خواهد نمود.

از جمله ویژگی های سرویس تازه می توان به پوشه بوک مارک اشاره نمود که مشترکان این سرویس با استفاده از این قابلیت کارآمد می توانند توییت های ذخیره شده خود را سازماندهی نمایند. علاوه بر این، مشترکان می توانند پیش از ارسال توییت های خود با استفاده از قابلیت Undo Tweet ابتدا پیش نمایش توییت را مشاهده و در صورت احتیاج اصلاح نمایند.

به علاوه، ویژگی دیگری تحت عنوان حالت خواندن (Reader Mode) در این سرویس قرار گرفته که باعث می گردد کاربران توییت های طولانی را راحت تر بخوانند. این ویژگی برای توییت های چندرشته ای که حاوی کلمات بسیار زیادی است کاربرد دارد و کاربران می توانند آن ها را به صورت یکپارچه بخوانند. بعلاوه مشترکین توییتر آبی می توانند با استفاده از آیکون ها و تم های رنگی متفاوت، فضا و رابط کاربری اپلیکیشن خود را شخصی سازی نمایند.

ویژگی حالت خواندن که برای راحتی کاربران فراهم شده است

توییتر در متن بیانیه خود اعلام نموده است که ویژگی های تازه این سرویس به وسیله صفحه TwitterBlue اعلام خواهد شد. بعلاوه هنوز معین نیست کاربران سایر کشور های دنیا چه زمانی می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

تا پیش از این عایدی توییتر عمدتا به تبلیغات متکی بود، اما حضور رقیب های قدرتمندی مانند فیسبوک این عرصه را بر آن ها بسیار سخت کرد. با این حال ارائه خدمات اشتراکی پولی تغییر قابل توجه در مدل تجاری توییتر محسوب می گردد و می تواند عایدی آن ها را تا مقدار قابل توجهی ارتقا دهد.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2223

به "جزئیات تازه از رونمایی رسمی توییتر از twitter blue" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه از رونمایی رسمی توییتر از twitter blue"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید