جلسات علنی مجلس این هفته برگزار نمی گردد، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است

به گزارش مجله جگوار، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هر زمان فضای کشور عادی گردد، بلافاصله جلسات مجلس را آغاز خواهیم کرد.

جلسات علنی مجلس این هفته برگزار نمی گردد، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، با بیان اینکه مقرر شده است گروه سه نفره هیئت رئیسه مجلس ارتباط تنگاتنگی با ستاد ملی کرونا داشته باشد، اظهار کرد: هر زمان فضای کشور عادی گردد، بلافاصله جلسات مجلس را آغاز خواهیم کرد و در حال حاضر، اصرار اعضای ستاد کرونا تعطیل بودن جلسات علنی این هفته است؛ همچنین برای هفته آینده باید شرایط را آنالیز کرد.

او با بیان اینکه آزمایش کرونای تعدادی از نمایندگان مثبت اعلام شده است، ادامه داد: متأسفانه این تعداد در حال افزایش است و روز گذشته، چون همه نمایندگان تست نداده بودند، جمعی دیگر که دارای علائم بالینی بودند، آزمایش دادند؛ البته اطلاع ندارم همه پیروز به تست دادن شده اند یا خیر.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جمع دیگری از نمایندگان که علامت های این بیماری یا بیماری های زمینه ای داشتند و همچنین جانبازان شیمیایی یا افراد مسن، تست کرونا دادند و از این تست جدید، معین شد که تعدادی مبتلا هستند و به آمار آن اضافه کرده می گردد.

گیلان مجهز به دستگاه های آزمایشگاهی کرونا شد/ دستگاه قضا برای برخورد با محتکران دادگاه خاص تشکیل دهد

قاضی زاده هاشمی اظهار کرد: اگر تا پیش از سال جدید صحن برگزار گردد، جلسه ای برگزار خواهیم کرد و در خصوص بودجه تصمیم خواهیم گرفت؛ فعلاً دو هفته تا خاتمه سال فرصت باقی است و نگرانی وجود ندارد.

او درباره امکان برگزاری جلسات نمایندگان مجلس با استفاده از ویدئو کنفرانس گفت: این موضوع احتیاج به تغییر آیین نامه دارد و تغییرش هم منوط به تشکیل جلسه است؛ اگر جلسه هم بتوانیم تشکیل دهیم، برای بودجه تصمیم می گیریم.

لازم به ذکر است پیرو نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رئیس مجلس شورای اسلامی، مقرر شد 3 نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس (پزشکیان، قاضی زاده هاشمی و رنجبرزاده) در ستاد مقابله با کرونا حاضر شوند و در این ستاد، نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس و آنالیز بودجه در کمیسیون تلفیق معین تکلیف گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 884

به "جلسات علنی مجلس این هفته برگزار نمی گردد، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسات علنی مجلس این هفته برگزار نمی گردد، تعداد نمایندگان مبتلا به کرونا در حال افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید