خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می گردد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، جلسه کمیته فنی وزارت کشور برای استفاده از خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسی برقی با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار گردید.

خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می گردد

سید شهریار زینی مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این جلسه گفت: با عنایت به طراحی و ساخت نمونه خودروهای برقی، ارتقاء ظرفیت علمی و فنی این شرکتها و فراوری قطعات با فناوری بالا (هایتک) به وسیله شرکتهای دانش بنیان داخلی، می توان گفت که کشور آمادگی فراوری و تجاری سازی این خودروها را دارد.

وی با تاکید بر اینکه به همین علت وجود بهره بردار جهت عقد قرارداد با خودروسازان لازم است، گفت: این امر می تواند منجر به شکل گیری بازاری برای فروش این خودروها گردد.

وی اضافه کرد: از آنجا که تاکید بر تامین احتیاج اتحادیه تاکسیرانی بر استفاده از توانمندی داخلی است، آشنایی با توانمندی شرکت های داخلی را شروع کردیم.

زینی خاطر نشان کرد: در فرایند ساخت نمونه خودرو تارا برقی، پروژه های متعددی برای داخلی سازی اقلام و قطعات برقی آن که فناوری بالائی نیز دارند، صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه، اتحادیه تاکسیرانی وزارت کشور جهت عقد قرارداد و خرید این تاکسی ها اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2209

به "خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای برقی در حمل ونقل عمومی به کار گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید