دکوراسیون خانه 45 متری

به گزارش مجله جگوار، در دنیای مدرن امروز ایده های متفاوتی برای طراحی منازل مختلف از طرف طراحان و معماران پیشنهاد می شوند. همانطور که می دانید با توجه به بالا بودن هزینه ملک بیشتر افراد مجبور به زندگی در خانه ها و آپارتمان های کوچک 45 متری هستند. شاید در گذشته زندگی در چنین آپارتمان هایی سخت بود و افراد همیشه از کمبود فضا و بهم ریختگی در آن ناراضی بودند اما هم اکنون در عصر حاضر به راحتی می توان یک فضای کوچک چند متری را به بهترین شکل طراحی نمود و فضای آن را بزرگ تر از آنچه که هست نشان داد. یک طراح خلاق بهینه سازی فضای آپارتمان را هدف اصلی خود در طراحی دکوراسیون دانسته و با توجه به آن نسبت به انتخاب طرح ها و المان های مختلف اقدام می نماید. دکوراسیون خانه های 45 متری باید جوابگوی احتیاج صاحب خانه ها باشد و آن ها از حضور در چنین فضایی راضی و شادمان باشند. انتخاب صحیح اسباب و اثاثیه، رنگ ها، طرح ها و ایده های دکوراسیون داخلی همگی در کنار یکدیگر دکوراسیونی ایده آل پدید آورده و زندگی آپارتمانی را راحت تر خواهند نمود.

دکوراسیون خانه 45 متری

جهت دریافت خدمات تعمیرات داخلی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در نوشته های پیشین ما به معرفی ایده های طراحی داخلی خانه های بزرگ پرداخته شد. این خانه ها دارای حمام مستر، اتاق خواب مستر و آشپزخانه های دوبل می باشند اما آیا زندگی در چنین خانه هایی برای تمام افراد امکان پذیر است؟ مسلماً خیر زیرا افراد با توجه به بودجه خود نسبت به خرید خانه اقدام می نمایند، از این رو طراحی دکوراسیون خانه های زیر 100 متر نیز حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد. از این رو در این نوشته قصد داریم به آنالیز دکوراسیون یک خانه 45 متری که با تلفیق سبک صنعتی و سنتی طراحی شده بپردازیم. چیدمان این خانه به خوبی جوابگوی احتیاج افراد ساکن در آن می باشد و می توان از آن برای طراحی خانه های کوچک ایده گرفت. با ما همراه باشید.

دکوراسیون خانه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید بسیار کاربردی و زیبا است. تمام اشیاء و لوازمی که در فضای این آپارتمان قرار گرفته اند با توجه به هدفی خاص و بر اساس احتیاج صاحب خانه انتخاب شده اند و نه تنها هدفمند بوده بلکه از نظر زیبایی و جذابیت با کل فضا هماهنگی داشته و نقش اصلی را در زیباسازی فضا به عهده دارند. آنچه که نمای کلی این آپارتمان نشان می دهد ترکیب سبک سنتی و سبک صنعتی است که هویتی شاخص به فضا بخشیده است. همچنین علارغم محدود بودن پلان کف، از فضا استفاده بهینه انجام شده و به بهترین شکل به احتیاجهای صاحب خانه پاسخ داده شده است.

بدون داشتن فضای کافی برای خلق یک دکوراسیون ایده آل، اتاق نشیمن باز بر بافت تاکید بسیاری نموده است. آجر نما و چوب طبیعی روکش نشده حس و حالی از سبک روستیک را در تضاد با حال و هوای صنعتی کفپوش بتنی به بیننده منتقل می نمایند. ترکیب دو سبک در طراحی دکوراسیون یک آپارتمان 45 متری ایده ای بسیار خلاقانه است که در حال حاضر طراحان ماهر و با تجربه به صاحب خانه ها پییشنهاد می دهند. اگر به دکوراسیون این آپارتمان دقت کنید متوجه خطی بودن قالب کلی آن خواهید شد. استفاده از پانل های چوبی برای کفپوش، آجرهای مستطیل شکل و پانل های بتنی سقف همه در خطی بودن نمای دکوراسیون این خانه نقش دارند. این خطوط افقی حسی از پویایی و حرکت را به فضا القا می نماید.

جایگاه که در تصویر زیر مشاهده می کنید به سبک قرن میانه توسط جکوبسن در سال 1958 طراحی شده است. لامپ های زیبایی که از سقف آویزان شده اند بسیار خاص بوده و این فضای نشیمن را جذاب تر نشان می دهند. استفاده از المان های متنوع در دکوراسیون های ترکیبی ایده ای بسیار تاثیرگذار است و فضا را متفاوت و خاص نشان می دهد.

این اتاق نشیمن به گونه ای طراحی شده که خود به تنهایی حسی از حضور در یک خانه را منتقل می نماید. فضای نشیمن به اندازه کافی تطبیق پذیر، گرم، هدفمند و روشن بوده و از قالب مستقیم خود برای پتانسیل هر چه بیشتر استفاده نموده است. مکان نشیمن مهم ترین بخش خانه است زیرا افراد پس از یک روز کاری خسته نماینده هنگامی که وارد منزل می شوند روی کاناپه لم داده و خستگی خود را برطرف می نمایند، به همین دلیل در طراحی این مکان باید نهایت دقت صورت گیرد تا افراد در حضور در آن لذت ببرند.

دکوراسیون اتاق خواب این آپارتمان 45 متری کمی متفاوت است. این اتاق به سبک صنعتی طراحی شده اما بر المان های روستیک در دکوراسیون مدرن تاکید دارد. المان های فلزی و استفاده از اشکال هندسی در چنین اتاق خوابی، سبک صنعتی را به خوبی به نمایش گذاشته است. چوب طبیعی روکش نشده و بافت های چرمی حسی قدیمی و حال و هوایی گرم و صمیمی به اتاق بخشیده اند. چوب های روکش نشده بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی می باشند زیرا سال ها بعد می توانید برای تغییر دکوراسیون آن ها را پولیش کاری نمائید و ظاهری متفاوت به فضا ببخشید. چوب یک متریال کاملاً طبیعی است که حضور آن در خانه حال و هوایی گرم، صمیمی و دوست داشتنی ایجاد می نماید، بنابرین استفاده از آن در دکوراسیون صنعتی به فضا روح و جان بخشیده و سردی را از بین می برد.

این لامپ های دیواری نمونه ای از المان های سبک صنعتی هستند که در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها نه تنها نور لازم برای فضا را تامین می نمایند بلکه در زیبایی فضا نیز سهم بسزایی دارند. برای آشنایی با انواع لامپ های روشنایی می توانید به مطلب مربوطه مراجعه نمائید.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 689

به "دکوراسیون خانه 45 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه 45 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید