رالی بزرگ خودروهای مسافرتی تهران - قشم برگزار می گردد

به گزارش مجله جگوار، کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، رالی بزرگ خانوادگی خودروهای مسافرتی (کمپر) را به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در راستا تهران ـ قشم برگزار می نماید.

رالی بزرگ خودروهای مسافرتی تهران - قشم برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، این رالی روز پنجشنبه 17 بهمن 98 همزمان با ششمین روز از چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور 50 دستگاه خودرو از استان های تهران، البرز، قزوین، یزد و خراسان رضوی شروع خواهد شد.

شرکت کنندگان در رالی بزرگ خانوادگی خودروهای مسافرتی در طول زمان برگزاری این مسابقه از استان های قم، اصفهان، یزد و هرمزگان عبور و از جاذبه های گوناگون جهت خود بازدید خواهند کرد.

گرامی داشت ایام فرخنده پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توسعه و ترویج گردشگری ارزان، آشنایی عموم مردم با اقوام مختلف کشورمان، تحکیم بنیان خانواده با حضور آنان در یک رویداد فرهنگی گردشگری در کنار یکدیگر، معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده و یاری به حفظ محیط زیست و طبیعت زیبای ایران، از جمله اهداف برگزاری رالی یاد شده است.

گروه های شرکت کننده که با خودروهای کمپر و کاروان در رالی حضور دارند، پس از 9 روز گردش در استان های مختلف روز آدینه 25 بهمن 98 در جزیره زیبای قشم گردهم آمده و به رقابت خود انتها خواهند داد.

منطقه آزاد قشم در برگزاری هرچه بهتر این رالی، با کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران همکاری می نماید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 688

به "رالی بزرگ خودروهای مسافرتی تهران - قشم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی بزرگ خودروهای مسافرتی تهران - قشم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید