برطرف موانع قانونی برای توسعه گردشگری، تحول در گردشگری با تدوین سند چشم انداز امکانپذیر است

به گزارش مجله جگوار، معاون گردشگری استاندار فارس با بیان اینکه اگر بنا باشد تحولی در گردشگری رخ دهد باید همه دستگاه ها همکاری داشته باشند گفت: تهیه و تدوین سند چشم انداز گردشگری می تواند نقشه راه را تبیین و نقش هر دستگاه را معین کند.

برطرف موانع قانونی برای توسعه گردشگری، تحول در گردشگری با تدوین سند چشم انداز امکانپذیر است

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور نوروزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، شاپور رستمی ظهر امروز در مراسم روز جهانی گردشگری با بیان اینکه در استان فارس کوشش شده با همدلی و همکاری موانع توسعه گردشگری رفع گردد، گفت: در بعضی مواقع مسائل این حوزه به دلیل موانع قانونی است.

وی با بیان اینکه اگر بنا باشد تحولی در گردشگری رخ دهد باید همه دستگاه ها همکاری داشته باشند، گفت: تهیه و تدوین سند چشم انداز گردشگری می تواند نقشه راه را تبیین و نقش هر دستگاه را تعیین کند.

رستمی با اشاره به ظرفیت های استان فارس در زمینه گردشگری اضافه نمود: با توجه به اینکه در این استان تعامل مناسبی میان بخش خصوصی و دولتی برای توسعه گردشگری وجود دارد باید نگاه و توجه ویژه تری به استان فارس در این زمینه گردد.

معاون گردشگری استاندار فارس اعلام نمود: در شهرستان های استان فارس مسئولیت گردشگری به فرمانداران سپرده شده است که باید متناسب با ظرفیت گردشگری شهرستان خود برای توسعه آن اقدام نمایند.

در ادامه مراسم از مستند رویای سرزمین پارس اثر علی لایق زاده رونمایی شد و وی در شرح این فیلم مستند گفت: این مستند 20 قسمت است و با همکاری تعدادی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در مدت 2 سال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های صداوسیما باید برای معرفی جاذبه های دیدنی ایران بیشتر به کار گرفته گردد، اضافه نمود: متاسفانه این جاذبه های زیبای طبیعی و تاریخی کمتر در فیلم های تلویزیونی به نمایش درآمده است.

لایق زاده هدف خود از ساخت این فیلم مستند را بیان تصویری جاذبه ها و زیبایی های استان فارس عنوان نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 713

به "برطرف موانع قانونی برای توسعه گردشگری، تحول در گردشگری با تدوین سند چشم انداز امکانپذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف موانع قانونی برای توسعه گردشگری، تحول در گردشگری با تدوین سند چشم انداز امکانپذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید