رقابت تیم والیبال جوانان ایران با ایتالیا برای قطعی کردن صعود

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت های والیبال جوانان دنیا به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین رفت و پیروز شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند. این پیروزی شانس تیم ایران را برای صعود به مرحله نیمه نهایی افزایش داد اما برای قطعی شدن این موضوع شاگردان عطایی باید در بازی امروز (سه شنبه) در مصاف با یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت های جوانان دنیا به پیروزی برسند. دیداری که می تواند یکی از زیباترین بازی های جام لقب بگیرد.

رقابت تیم والیبال جوانان ایران با ایتالیا برای قطعی کردن صعود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

تیم ایران در صورتی که بتواند مقابل ایتالیا پیروز گردد قطعاً به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد نمود اما در صورت شکست در این بازی حساس حتی شاید شانس صعود به نیمه نهایی را از دست بدهد چرا که نمی توان تنها به پیروزی در بازی سوم که مقابل بحرین است دلخوش کرد.

اگر ایتالیا مقابل ایران و بحرین پیروز گردد و از تیم آرژانتین شکست بخورد وآرژانتین هم علاوه بر پیروزی مقابل ایتالیا، تیم بحرین را شکست دهد آن وقت است که شکست ایران مقابل ایتالیا معادلات را پیچیده می نماید چرا که هر 3 تیم ایتالیا، آرژانتین و ایران صاحب 2 پیروزی می شوند و آن وقت کار به امتیاز تیم ها می رسد تا دو تیم برتر گروه F معین شوند.

تیم ایتالیا در مرحله مقدماتی رقابت ها صاحب 3 پیروزی مقابل تیم های برزیل، کانادا و لهستان شد و نکته قابل تامل اینکه مقابل هر 3 تیم با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. روز گذشته هم در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت ها به راحتی تیم بحرین را 3 بر صفر شکست داد تا در 4 بازی خود در این رقابت ها حتی یک ست را هم واگذار نکند.

ستاره ایتالیایی ها بازیکن شماره 9 این تیم است که فرانسیسکو رسینه نام دارد. این بازیکن در هر 3 بازی ایتالیا در مرحله مقدماتی، امتیازآورترین بازیکن ایتالیا بود و بدون شک جوانان والیبال ایران کار سختی برای مهار او خواهند داشت.

بدون شک تیم ایتالیا که تا به اینجای کار بهترین تیم رقابت ها بوده اما بازیکنان ایران پیش از این ثابت نموده اند که ترسی از قدرت حریفان ندارند و با تمام وجود به مصاف آنها می روند. باید دید در نهایت چه نتیجه ای در بازی ایران و ایتالیا رخ خواهد داد و جوانان والیبالیست ایران می توانند شگفتی آفرین شوند و مقابل ایتالیای قدرتمند به پیروزی برسند یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 473

به "رقابت تیم والیبال جوانان ایران با ایتالیا برای قطعی کردن صعود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت تیم والیبال جوانان ایران با ایتالیا برای قطعی کردن صعود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید