روباتی که 300 پیتزا را در یک ساعت می پزد

به گزارش مجله جگوار، یک شرکت آمریکایی اخیرا از روباتی رونمایی نموده است که این ربات قادر است در یک ساعت 300 پیتزا درست کند.

روباتی که 300 پیتزا را در یک ساعت می پزد

افراد بسیاری در دنیا وجود دارند که می توانند خیلی سریع پیتزا درست نمایند اما آیا این افراد قادرند در عرض یک ساعت بالای 100 عدد پیتزا درست نمایند؟ اخیرا رباتی توسعه داده شده که می تواند با این افراد مسابقه دهد و به احتمال خیلی زیاد برنده نیز خواهد شد چرا که این ربات می تواند در یک ساعت 300 پیتزا درست کند.

شرکت پیک نیک (Picnic) واقع در شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا اخیرا از یک پلت فرم رباتیک فراوری مواد غذایی رونمایی نموده است که قادر به درست کردن 300 پیتزا در یک ساعت است. افراد از روی یک نمایشگر می توانند ربات را تنظیم نمایند تا پیتزا دلخواه آنها را سریعا درست کند.

ربات مذکور با استفاده از دید رایانه ای ، تجهیزات قابل تنظیم و یادگیری عمیق ، می تواند به راحتی پیتزاهای خوش طعمی را درست نموده و تحویل دهد و از آنجایی که این ربات ساخت پیتزا نیازی به بازوی صنعتی بزرگ ندارد ، کارکنان می توانند در کنار دستگاه و بدون هیچ گونه نگرانی در خصوص ایمنی، کار نمایند.

کلیتون وود (Clayton Wood) ، مدیرعامل پیکنیک گفت: ما استاندارد جدیدی را برای تهیه غذا تعریف نموده ایم و تاکنون تنها پلتفرم اتوماتیک فراوری پیتزا را توسعه داده ایم. توسط این فناوری می توان در کمترین زمان پیتزای مورد نیازی برای مهمانی و مجالس را تهیه کرد.

کارشناسان صنعت پیتزا و مبتکران مواد غذایی موافق هستند که پیک نیک می تواند تغییر بزرگی در صنعت تهیه پیتزا ایجاد نموده و آن را به کلی دگرگون کند. شرکت پیک نیک اعلام نموده است پس از آنکه مشتریان این پلتفرم را سفارش دادند ما آن را برای آنها ارسال و نصب خواهیم کرد و ضمناً چک کردن ماهیانه سیستم این پلتفرم برای متقاضیان رایگان خواهد بود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 454

به "روباتی که 300 پیتزا را در یک ساعت می پزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباتی که 300 پیتزا را در یک ساعت می پزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید