زیرساخت های آموزشی استان بوشهر توسعه می یابد

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، احمد مرادی عصر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی ساخت یک مدرسه در شهرستان دیر گفت: به برکت انقلاب اسلامی کوشش های گسترده ای در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است.

زیرساخت های آموزشی استان بوشهر توسعه می یابد

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر اقدامات خوبی در زمینه ساخت مدارس صورت گرفته است، اضافه کرد: گام های خوبی در راستای توسعه پروژه ها به خصوص کلنگ زنی مدارس در سطح شهرستان دیر برداشته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اعلام کرد: دبیرستان 9 کلاسه حضرت خدیجه آبدان با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد و 752 میلیون ریال در زیربنای هزار و 396 مترمربع کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: همچنین مدرسه عصمت شهر دوراهک با اعتبار بالغ بر 44 میلیارد و 665 میلیون ریال با زیربنای هزار و 396 متر مربع در مقطع ابتدایی و 9کلاسه کلنگ زنی شد.

مرادی اضافه کرد: مدرسه فاطمه زهرا دیر با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد و 265 میلیون ریال و با زیربنای دو هزار و 49متر مربع در مقطع متوسطه اول با 9کلاس کلنگ زنی شد.

وی اعلام کرد: مدرسه 9 کلاسه فارابی دیر با اعتبار 74 میلیارد ریال و مدرسه شش کلاسه شهنیا با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال امروز در شهرستان دیر کلنگ زنی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اضافه کرد: اعتبار کلی این پروژه ها 277 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 144

به "زیرساخت های آموزشی استان بوشهر توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های آموزشی استان بوشهر توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید