سامانه کشف فساد هرچه سریعتر در شهرداری تهران راه اندازی گردد، اعلام شماره برای ارائه گزارش تخلفات

به گزارش مجله جگوار، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وقوع تخلفات در منطقه ها و سازمان ها در شهرداری تهران متذکر شد.

سامانه کشف فساد هرچه سریعتر در شهرداری تهران راه اندازی گردد، اعلام شماره برای ارائه گزارش تخلفات

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در تذکری به وقوع تخلفات در منطقه ها و سازمان ها در شهرداری تهران متذکر شد و اظهار کرد: در روز های اخیر متاسفانه خبر های متفاوتی از وقوع تخلفات برجسته در برخی از منطقه ها و سازمان های شهرداری که همچنان در ید اختیار مدیران فاسد است، به وسیله شهروندان و پرسنل خدوم شهرداری گزارش شده است.

وی اضافه کرد: لذا بدین وسیله لازم می بینم که این تذکر را جهت سرعت بخشی به تغییرات و برخورد قاطعانه با تخلفات به مدیریت شهری بدهم و هشدار بدهم که علم به تغییر برخی مدیران باعث بی تفاوتی به رفتار های دقیقه نود آقایان نگردد.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بعلاوه از این تریبون استفاده می کنم و به همه شهروندان و همکاران عزیزم در شهرداری تهران و سایر نهاد های مستقر در شهر عرض می کنم که ضروری است حرکتی انقلابی و جهادی جهت مقابله با فساد های سازمان یافته از درون سیستم مدیریت شهری شروع گردد و پرسنل خدوم، شریف و زحمتکش شهرداری تهران که با علم، پشتکار و دلسوزی شبانه روز خود را وقف خدمت به شهروندان مرکز نموده اند باید آتش به اختیار در مقابل این گونه رفتار های افراد قلیلی که به هویت شهرداری تهران ضربه می زنند بایستند و از منزلت و آبروی بیش از 60 هزار پرسنل این سازمان صد ساله دفاع نمایند.

صادقی توضیح داد:بعلاوه ضروری است شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به راه اندازی سامانه ای تحت اسم سامانه کشف فسادجهت دریافت اخبار و کشف پیغام های مرتبط با موضوع تخلفات اقدام نمایند و تا زمان راه ندازی این سامانه اعلام می دارد که همکاران عزیز شهرداری و مردم شریف می توانند موضوعاتی از قبیل ترک فعل، صدور دستورات خلاف قانون، باند بازی، تغییر کاربری، واگذاری املاک به صورت بلند مدت به افراد و مجموعه های خاص، موافقت با تغییر و تخریب باغات، دریافت رشوه، استخدام نیرو خلاف بخشنامه ها، ارتشا و ... را به بنده اطلاع داده، موارد را با تمام قوا و در اسرع وقت به وسیله شورای اسلامی شهر و سایرنهاد های مربوطه پیگیری و گزارشش را به سمع و نظر شهروندان برسانم. برخورد با فساد می بایست از حالت نمایشی خارج شده و سریع السیر اتفاق بیافتد و بی واسطه به اطلاع مسئولین برسد به همین علت بنده شماره ای را منتشر می کنم.

رئیس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه خاطر نشان کرد:همکاران محترم شهرداری و همشهریان عزیز میتوانند پیغام های خود را به وسیله ارسال پیغامک یا به وسیله شبکه های مجازی داخلی و مرسوم به شماره 09399803009 برای بنده ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1851

به "سامانه کشف فساد هرچه سریعتر در شهرداری تهران راه اندازی گردد، اعلام شماره برای ارائه گزارش تخلفات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه کشف فساد هرچه سریعتر در شهرداری تهران راه اندازی گردد، اعلام شماره برای ارائه گزارش تخلفات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید