فیلم هیاهوی سحر قریشی و برادر مدافع حرمش در خیابان ها !

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران :ویدیو حضور سحر قریشی و برادرش در میان مردم و عکس گرفتن مردم با آنها را ببینید.

فیلم هیاهوی سحر قریشی و برادر مدافع حرمش در خیابان ها !

سحر قریشی مدتی است که ارتش سایبری خود را مجددا آماده کرده و پیشبینی می شود به زودی دوباره سحر قریشی در فضای مجازی فعال می شود. سحر قریشی یکی از پرحاشیه های بازیگری است. سحر قریشی از خانواده خود صحبت زیادی نمی کند. سحر قریشی این بار با برادرش عکس گرفت.

به گزارش خبرنگاران، سحر قریشی خیلی کم از برادرش رونمایی می کند ولی در اظهار نظری جنجالی او را خدای خود معرفی کرده بود ! برادر سحر قریشی مدافع حرم بوده است !

سحر قریشی یا همان بانوی حاشیه ایران بازیگر زن مشهوری تلویزیون و سینماست که با رفتارهای خاصی که دارد حاشیه های زیادی را ایجاد کرده است. او چند رابطه پر حاشیه داشته و بیشتر حاشیه های زندگی او مربوط به رابطه جنجالی با فوتبالیست کم سن و مشهور مهدی طارمی است.

تحول سحر قریشی

سحر قریشی ادعا می کند می خواهد زندگی خودش را تغییر بدهد و شاید دلیل اینکه یکی دو سال اخیر در فضای مجازی کمرنگ شده و تقریبا غیب شده است همین باشد که به زودی رونمایی از یک سحر قریشی تازه را خواهیم داشت ! این گفته خود سحر قریشی است که می گوید سعی می کند مثل قبلا رفتار و ظاهر جلف نداشته باشد و پخته تر عمل کند. البته او می گوید که رفتار گذشته اش متناسب با سنش بوده و هیچ کار اشتباهی نکرده و اگر هم اشتباهی کرده مربوط به سن کمش است و الان پخته و با تجربه شده است و کاملا متفاوت شده است. در یک مصاحبه گفته بود دخترایی که آرایش نمی کنند می خواهند خودشون را به جای خانم های فرهنگی و هنرمند جا بزنند. سحر قریشی (زادهٔ 6 دی 1366 در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی گشت و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به معروفیت رسید.

دعوای فالووری میان سحر قریشی و دوستش

سحر قریشی با زبان تندی که دارد دوستان زیادی را از خودش دور کرده است. میان سحر قریشی و بهنوش بختیاری حاشیه های زیادی به وجود امده است و بیشتر اینها برای فالوور اینستاگرام است. قبلا سحر قریشی که به میزان امروز فالوور نداشت برایش فالوور خیلی مهم بود و خب تعداد کمتر فالوورهای او نسبت به بهنوش بختیاری باعث شده بود که از روی حسادت حرف هایی را مطرح کند. سحر قریشی می گوید که بیشتر فالوورهای بهنوش بختیاری فیک است و او در اینستاگرام فالوور خریده است و این کاملا تعیین است. سحر قریشی درباره فالوورهای بهنوش بختیاری درست می گوید و کسی که کمی با اینستاگرام سر و کار داشته باشد می فهمد جریان چیست. جالب است که بهنوش بختیاری عکس در صفحه اش ارسال نمی کند که لایک های پایین او تعیین شود بیشتر فیلم ارسال می کند. بیش از 9 میلیون فالوور دارد ولی لایک ها و ویوهای او به میزان یک صفحه 500 هزارتاییست ! سحر قریشی در یک مصاحبه گفته که زیبایی من لطف خدا بوده است و هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام. البته او در یک مصاحبه دیگر گفته بود که برای مدتی لب های خود را تزریق کرده ولی بعد مدتی پشیمان شده و آنها را خالی کرده است.

منبع: رکنا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1946

به "فیلم هیاهوی سحر قریشی و برادر مدافع حرمش در خیابان ها !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم هیاهوی سحر قریشی و برادر مدافع حرمش در خیابان ها !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید