ستاره اسبق یونایتد: سانچز فقط برای پول به اولدترافورد آمد

به گزارش مجله جگوار، تهران- خبرنگاران- پاتریس اورا بازیکن فرانسوی اسبق منچستریونایتد ضمن ابراز اطمینان از جدایی پل پوگبا از یونایتد، تاکید نمود که تنها هدف الکسیس سانچز از آمدن به اولدترافورد پول بوده است.

ستاره اسبق یونایتد: سانچز فقط برای پول به اولدترافورد آمد

به گزارش خبرنگاران، شبکه فاکس اسپورتس روز سه شنبه نوشت: هافبک فرانسوی یونایتد فصل دشواری را سپری کرد. بازیکنی که در ابتدای روی کار آمدن اوله گانر سولسشر نشانه های ملموسی از بازگشت به اوج را از خود بروز داد اما رفته رفته در هفته های پایانی بار دیگر افول کرد.

علاوه بر این، پوگبا پس از شکست 2 بر صفر خانگی مقابل کادریف سیتی سقوط نموده، با یک دوجین از طرفداران یونایتد وارد تنش لفظی شد.

با این حال و با وجود انتقادهای زیاد، پوگبا فصل 2018 - 2019 را با 13 گل زده در لیگ برتر جزیره و 9 پاس گل به پایان رساند و در تیم منتخب سال لیگ برتر انگلیس نیز جایی برای خود دست و پا کرد.

در این بین، اِورا که در یونایتد، یوونتوس و تیم ملی فرانسه سابقه بازی با پوگبا را دارد، گفت: نمی خواهم همه بازیکنان را مقصر بدانم چرا که برخی از بازیکنانی که در یونایتد هستند خودشان هم نمی دانند در اولدترافودر چه می نمایند.

وی ادامه داد: فکر می کنم پوگبا از یونایتد خواهد رفت چرا که شما باید با قلبتان برای یک تیم بازی کنید، باید متعهد باشید.

اورا افزود: البته از پوگبا دفاع نمی کنم اما اتفاقاتی نظیر آنچه پس از بازی مقابل کاردیف افتاد، بازیکنی همچون پوگبا را خواهد کشت (به شدت آزرده خواهد نمود.)

الکسیس سانچز یکی دیگر از بازیکنانی است که انتظار می رود پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناامید نماینده، یونایتد را ترک کند، فصلی که در جریان آن وی تنها 27 بازی برای سرخ ها انجام داد.

اورا در خصوص سانچز گفت: برخی بازیکنان فقط به خاطر پول می آیند و از گفتن این حرف نمی ترسم. با سانچز مسئله ای ندارم اما زمانی که قرارداد او را دیدم همان لحظه متوجه شدم که تاریخ منچستریونایتد رو به زوال است.

وی توضیح داد: منچسترسیتی هم گزینه او بود اما آنها پول کمتری پیشنهاد کردند. با این حال سانچز می توانست بازی بهتری برای یونایتد انجام دهد، متاسفم که می گویم اما سیتی فوتبال بهتری بازی می نماید و پپ گواردیولا می توانست به پیشرفت او یاری کند؛ با این حرف ها، می خواهم بدانم دلیل اصلی انتخاب یونایتد چه بود؟ قطعا به این خاطر نبوده که او از بچگی عاشق یونایتد بوده است بلکه یا به خاطر پول بوده یا برای پوشیدن پیراهن شماره هفت و ستاره شدن.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 201

به "ستاره اسبق یونایتد: سانچز فقط برای پول به اولدترافورد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره اسبق یونایتد: سانچز فقط برای پول به اولدترافورد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید