سطح نقدپذیری مسئولان اصفهان پایین است

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه مسئولان ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان و خبرگزاری ایمنا و روزنامه اصفهان زیبا با بیان اینکه شهرداری اصفهان برای ارتقا و توسعه شهر نیازمند دو بال مشارکت عمومی و اعتماد مردم است، گفت: اعتماد شهروندان در صورتی ایجاد می گردد که بتوانند به راحتی با مسئولان شهرداری و یا هر ارگان دیگری ارتباط داشته باشند.

سطح نقدپذیری مسئولان اصفهان پایین است

وی با بیان اینکه رسانه ها بهترین ابراز ارتباط مردم با مسئولان هستند، ابراز داشت: از این رو باید توجه داشته باشیم در کنار ارتباط دریافت مردم با مسئولان به وسیله رسانه ها همچنین فعالان رسانه با استفاده از قلم و استعداد خود می توانند به جهانی شدن شهر اصفهان نیز یاری نمایند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ارتقای محتوای رسانه ای در اصفهان را امری مهم دانست و اضافه نمود: بر این اساس باید حضور نخبگان را در فضای رسانه ای شهر اصفهان داشته باشیم تا مهندسی محتوا به خوبی انجام گردد.

وی با بیان اینکه رسانه ها نباید خود را محدود به ارتقای صندلی مسئولان نمایند، گفت: سطح نقدپذیری مسئولان استان اصفهان پایین است و رسانه ها باید در این راستا فعالیت های خوبی را انجام دهند.

آذربایجانی اصافه کرد: تمام ارگانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی باید حمایت خود را از رسانه ها بدون هیچ چشم داشتی انجام دهند تا این ابزار ارتباطی بتواند به خوبی و با آرامش خاطر به فعالیت بپردازد.

درگاه الکترونیکی شهرداری پتانسیل بالایی در جذب گردشگر دارد

محمد قاسمی، مدیر اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان نیز در ادامه این آئین ضمن قدردانی از فعالیت های مسئولان گذشته روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت: بر این اساس تمام توان خود را برای ادامه راه توسعه فعالیت های روابط عمومی و رسانه ای شهرداری اصفهان بکار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت های درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان و به ویژه در بخش گردشگری در دستور کار است، ابراز داشت: با تقویت محتوای پرتال و درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان می توان در آینده نزدیک پتانسیل بالایی را در جذب گردشگر خارجی و داخلی در شهر اصفهان ایجاد کرد.

هدی محمدی، سرپرست خبرگزاری ایمنا نیز در ادامه این مراسم ارتقای صندلی این رسانه را از مهم ترین برنامه های کاری خود عنوان نمود و اضافه نمود: با فعالیت های شایسته در این رسانه آبروی شهر اصفهان را حفظ خواهیم کرد.

سعید ساکت، مدیر طرح کمپین فرهنگ ترافیک شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه اتفاقات انجام شده در اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان را مدیون ریل گذاری های انجام شده از سوی همه مسئولان سابق مرتبط در این حوزه دانست و گفت: خدمات شهرداری اصفهان در تمام ابعاد در حال گسترش است و از این رو رسانه ها می توانند نقش بسزایی در اطلاع رسانی در این زمینه باشند.

لازم به ذکر است که در این مراسم سعید ساکت از سمت مدیر ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان تودیع و محمد قاسمی به عنوان مدیر ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان و هدی محمدی به عنوان سردبیر خبرگزاری ایمنا معرفی گردیدند.

همچنین رضوان اصغری، سردبیر روزنامه اصفهان زیبا تودیع و شاه مرادی به عنوان سردبیر جدید این روزنامه معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 827

به "سطح نقدپذیری مسئولان اصفهان پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح نقدپذیری مسئولان اصفهان پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید