سعیدی: کارهای اعزام عباسعلی در مراحل پایانی است، فعلا اردوها محدود است

به گزارش مجله جگوار، دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: فعلا دستورالعملی برای لغو اردوها صادر نشده البته اردوها محدود است.

سعیدی: کارهای اعزام عباسعلی در مراحل پایانی است، فعلا اردوها محدود است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط فعلی کرونا و اینکه آیا دستورالعمل جدیدی از سوی ستاد مبارزه با کرونا در وررش صادر شده است، گفت: فعلا برای لغو مجوز اردوها موضوعی مطرح نشده، البته فعلا اردوهای ورزشی محدود است. فقط بوکس یکی دو مرحله اردو داشته که تعداد ورزشکاران هم زیاد نبود. کاراته به دنبال برگزاری اردو در آبان ماه است اما قطعی نیست. شمشیربازی هم فعلا برگزاری اردو را منتفی کرد. تکواندو نیز دو سه نفر بیشتر در اردو ندارد.

وی در ادامه اضافه نمود: مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اواخر دی ماه برگزار می گردد و کارها، تدوین آیین نامه و گزارش حسابرس در حال آماده سازی است و اگر شرایط شیوع کرونا در کشور همین طور باشد، با توجه به جمعیت بالای اعضای مجمع، آن را غیرحضوری برگزار می کنیم، البته تا اواخر دی فرصت هست و قبل از آن و با توجه به شرایط تصمیم می گیریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تاکید نمود: در کمیته ملی المپیک و با روندی که بیماری کرونا در کشور داشته، دستور بر این است که برگزاری جلسات کاهش یابد. جلسات کمیسیون ها نیز آنلاین خواهد بود. فقط جلسات داخلی با تعداد نفر محدود، حضوری خواهد بود.

سعیدی در خصوص اعزام حمیده عباسعلی به آلمان برای انجام عمل جراحی، گفت: مسئله ای در اعزام عباسعلی بود که بر طرف شده است و در مراحل پایانی کارهای اعزام او قرار داریم. کمیته ملی المپیک بلیت او را رزرو نموده و پزشک معالج او هم از آلمان نامه فرستاده و ما آن را برای آژانس قطری فرستاده ایم تا اگر موافقت نمایند، وی به زودی اعزام می گردد.

وی در خصوص اعزام احسان حدادی به آلمان برای انجام عمل خارپاشنه یادآوری کرد: در کل با مخالفت اعضای هیئت اجرایی پرداخت و یاری کمیته ملی المپیک برای اعزام او منتفی شد. وی از کمیسیون پزشکی و این فدراسیون اقدام کرد و ما رصدی نسبت به این موضوع نداریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص اختصاص بودجه به فدراسیون های ورزشی گفت: بخش سوم بودجه فدراسیون ها واریز شده و فعلا تخصیص جدید نداریم.

وی در خصوص آخرین شرایط اساسنامه کمیته ملی المپیک در شورای نگهبان گفت: دبیرخانه هیئت دولت از ما نظر خواهی کرد و ما نظرات را نسبت به ایرادات شورای نگهبان ارسال کردیم. در حال حاضر معاونت حقوقی دولت در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1312

به "سعیدی: کارهای اعزام عباسعلی در مراحل پایانی است، فعلا اردوها محدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: کارهای اعزام عباسعلی در مراحل پایانی است، فعلا اردوها محدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید