سعیدی: یک سال از عابدینی حمایت مالی می کنیم، درخواست تاج نیاز به بررسی دقیق دارد

به گزارش مجله جگوار، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: مجتبی عابدینی همانند قهرمانان دیگر مورد حمایت کمیته ملی المپیک است و مقرر شد تا یک سال از او حمایت ملی شود.

سعیدی: یک سال از عابدینی حمایت مالی می کنیم، درخواست تاج نیاز به بررسی دقیق دارد

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگاران درباره اینکه مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی سابر ایران کار خود در آکادمی ملی المپیک از دست داد، بیان نمود: مجتبی عابدینی مانند همه قهرمانان قابل احترام و مورد حمایت ما است و مدال خوش رنگی را هم در مسابقات قهرمانی جهان کسب کرد و برای سهمیه المپیک 2020 از امیدهای ما است. اما شیوه حمایت ما باید در چارچوب ضوابط و مقررات باشد. البته ما ضمن اینکه چارچوب مقررات را رعایت می کنیم، حمایتهای لازم را هم انجام خواهیم داد.

او اضافه نمود: با نگاه مثبت آقای صالحی امیری مقرر شد حمایت مالی حداقل تا یک سال از او انجام گیرد. امیدوارم عابدینی سهمیه کسب کند و در المپیک هم مدال خوش رنگی بگیرد و باعث شادی مردم و جامعه ورزش شود.

سعیدی در مورد درخواست تاج برای حمایت مالی از تیم ملی فوتبال امید نیز گفت: درخواستی را آقای تاج داشت که قرار بود در جلسه روز شنبه هیات اجرایی مطرح کنیم اما چون دو گزارش کاری سنگین از فدراسیون های کاراته و قایقرانی داشتیم و همچنین موضوعاتی از قبل در دستور کار هیات اجرایی بود، این مسئله به جلسه بعدی موکول شد. در خواست آقای تاج نیاز به بررسی دقیق دارد و به جلسه بعد موکول شد تا در دستور کار هیات اجرایی قرار گیرد و در این زمینه تصمیم گیری های لازم به عمل آید. فدراسیون فوتبال برنامه اردوی های داخلی، مسابقات تدارکاتی تیم فوتبال امید را در جدولی ارائه و ارقامی را هم پیش بینی کرد اما باید بررسی دقیقی صورت گیرد. اینکه کمیته ملی المپیک به چه میزان کمک خواهد کرد، در جلسه بعدی هیات اجرای تعیین می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 278

به "سعیدی: یک سال از عابدینی حمایت مالی می کنیم، درخواست تاج نیاز به بررسی دقیق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: یک سال از عابدینی حمایت مالی می کنیم، درخواست تاج نیاز به بررسی دقیق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید