سیر نزولی استقلال واتفاق بدِ بعد از استراماچونی، مجیدی کجا می رود؟

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، روزی که آندره استراماچونی استقلال و ایران را برای همواره ترک کرد، تیمش را در صدر جدول تحویل داد. آبی ها بعد از سال ها دوری از صدر جدول با استراماچونی یکبار دیگر بالانشینی در لیگ را تجربه کردند. صدرنشینی که البته برای آنها خوش یُمن نبود و بعد از آن سرمربی ایتالیایی آبی ها تهران را ترک کرد.

سیر نزولی استقلال واتفاق بدِ بعد از استراماچونی، مجیدی کجا می رود؟

روزی که استراماچونی برای آخرین بار روی نیمکت آبی ها نشست، این تیم در انتها هفته سیزدهم با 7 پیروزی، 4 مساوی، 2 شکست، 26 گل زده، 12 گل خورده و 25 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و امروز آنها با 22 بازی، 10 پیروزی، 7 مساوی، 5 شکست، 41 گل زده، 25 گل خورده و 37 امتیاز در رده پنجم جای گرفته اند.

گرچه فرهاد مجیدی کارش را در استقلال با دو پیروزی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الکویت و الریان آغاز کرد، اما تیمش رفته رفته افت کرد و نه تنها بازی به بازی از نشاط، شادابی و ارائه بازی های تماشاگر پسند دور شد، بلکه آبی ها امتیازات مهمی را هم از دست دادند تا در انتها هفته بیست و دوم فاصله این تیم با صدر جدول به 13 امتیاز برسد. فاصله ای که جبران کردن آن بعید به نظر می رسد.

استقلال با فرهاد مجیدی در لیگ برتر کارش را با پیروزی خانگی 2 بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان آغاز کرد و با مساوی 2-2 در دربی ادامه داد. این تیم سپس در تهران ذوب آهن را 2 بر یک شکست داد و بعد از آن در سیرجان مغلوب گل گهر پایین جدولی شد. آبی ها بعد از آغاز مجدد لیگ در اهواز مقابل فولاد تن به شکست 2 بر یک دادند و سپس در دیداری خانگی مقابل تیم پایین جدولی سایپا که می تواند یکی از گزینه های سقوط باشد با نتیجه یک - یک متوقف شدند.

این نتایج نشان می دهد استقلال در 3 هفته اخیر با یک تساوی و دو شکست، تنها یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن به دست آورده که این اصلاً برای آنها که خود را مدعی می دانند خوب نیست. در این میان فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جوان آبی ها مسیری را در پیش گرفته که تعیین نیست انتهایش به ادامه همکاری برای فصل آینده ختم خواهد شد یا جدایی از نیمکت تیم محبوبش.

این نتایج و فرایند حرکتی این تیم در جدول نشان از سیر نزولی می دهد که ادامه آن نه تنها کسب سهمیه آسیا را سخت و شاید محال کند، بلکه ممکن است همچنان شاهد سقوط این تیم در جدول رده بندی باشیم. آنچه کاملاً تعیین است اینکه حالِ استقلال خوب نیست و این تیم نتوانسته رضایت طرفداران و مدیران باشگاه را جلب نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1123

به "سیر نزولی استقلال واتفاق بدِ بعد از استراماچونی، مجیدی کجا می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیر نزولی استقلال واتفاق بدِ بعد از استراماچونی، مجیدی کجا می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید