شیرر: آرسنال خام و بی تجربه عمل می کند

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: ستاره سابق نیوکاسل از تیم فوتبال آرسنال به خاطر عملکرد ضعیفش برابر سوانزی در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

شیرر: آرسنال خام و بی تجربه عمل می کند

به گزارش خبرنگاران، آلن شیرر که یکی از بهترین های تاریخ فوتبال انگلیس است از بازی عجیب آرسنال برابر حریفان به خصوص برابر سوانزی ابراز تعجب کرد.

وی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: خیلی عجیب است که آرسنال با داشتن بازیکنانی بین المللی و مربی نام آشنا اینچنین خام و بی تجربه عمل می کند. آرسنالی ها هفته گذشته برابر اندرلخت در لیگ قهرمانان در حالی که از حریف خود با سه گل جلو بودند بازی را با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان بردند و این هفته هم در حالی که تا دقیقه 75 از سوانزی در لیگ برتر پیش بودند بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کردند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه افزود: بازیکنان آرسنال در حالی که با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بودند هفت نفره حمله می کردند و هرگز به فکر حفظ نتیجه نبودند که این خیلی عجیب است. به نظر من این وظیفه مربی و پر مرته ساکر، کاپیتان آرسنال بود که به بازیکنان این اشتباه را گوشزد می کردند.

کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس در پایان شرح داد: آرسنال با ادامه این فرایند بدون تردید نمی تواند شانسی برای قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد و حتی در لیگ قهرمانان اروپا هم شانسی نخواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 716

به "شیرر: آرسنال خام و بی تجربه عمل می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرر: آرسنال خام و بی تجربه عمل می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید