فوتبال دنیا، زلاتکو دالیچ: خوش شانس بودیم که با تساوی به رختکن رفتیم، زیرساخت های مناسبی نداریم

به گزارش مجله جگوار، فوتبال دنیا - زلاتکو دالیچ با وجود سقوط به لیگ B از شاگردانش گله ای ندارد.

فوتبال دنیا، زلاتکو دالیچ: خوش شانس بودیم که با تساوی به رختکن رفتیم، زیرساخت های مناسبی نداریم

به گزارش خبرنگاران، زلاتکو دالیچ پس از شکست 2 بریک در خانه تیم ملی انگلیس و سقوط تیمش به لیگ B ملت های اروپا دلیلی برای ابراز نارضایتی از شاگردانش نداشت.

سرمربی تیم ملی کرواسی در سرانجام بازی گفت: باختیم اما جنگیدیم و شکست خوردیم. شجاعانه بازی کردیم و بهترین عملکردمان را به نمایش درآوردیم. اشتباهاتی داشتیم مثلا هر 2 گل را از ضربه آغاز مجدد دریافت کردیم. ربیچ و ورسالیکو را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، با این حال هرچه در توانمان بود، نشان دادیم.

او در ادامه اضافه نمود: به انگلیس بابت صعودش تبریک می گویم اما تبریک ویژه من برای بازیکنانم در تیم ملی کرواسی است که با کوشش زیاد، یک سال درخشان را رقم زدند. از بسیاری جنبه ها، آینده درخشانی برای خودمان ساخته ایم.نیمه اول خوبی نداشتیم و خوش شانس بودیم که با تساوی به رختکن رفتیم.در نیمه دوم به خصوص پس از گل، بهتر کار کردیم اما از فرصت هایمان استفاده نکردیم. 2 گل را روی ضربات آغاز مجدد دریافت کردیم. گلایه ای نداریم و نتیجه را عادلانه می دانم.متاسفانه ترکیب محدودی در اختیار داشتم. با مصدومیت ورسالیکو و ربیچ عملا 5 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم برای همین در 15-20 دقیقه سرانجامی از نظر فیزیکی دچار مشکل شدیم.

دالیچ توضیح داد که به عملکرد کشورش در سال 2018 افتخار می نماید: فقط می توانم به دستاوردهایمان در سال 2018 افتخار کنم. ما کشور کوچکی هستیم و هنوز تجهیزات و زیرساخت های دسته اولی نداریم. با همه این محدومیت ها به نتایج بزرگی رسیدیم. نایب قهرمان دنیا شدیم و بازیکنانم باید به دستاوردهای خودشان افتخار نمایند. انگلیس به نیمه نهایی راه یافت، کرواسی سقوط کرد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 96

به "فوتبال دنیا، زلاتکو دالیچ: خوش شانس بودیم که با تساوی به رختکن رفتیم، زیرساخت های مناسبی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، زلاتکو دالیچ: خوش شانس بودیم که با تساوی به رختکن رفتیم، زیرساخت های مناسبی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید