صعود ازبکستان و حذف هنگ کنگ، سرنوشت عراق و چین به روز آخر کشید

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: تیم ملی ازبکستان با پیروزی برابر هنگ کنگ صعودش به مرحله نهایی جام ملت های آسیا را قطعی کرد.

صعود ازبکستان و حذف هنگ کنگ، سرنوشت عراق و چین به روز آخر کشید

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، امروز (سه شنبه) 2 بازی از گروه C رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 برگزار گردید تا با توجه به نتایجی که رقم خورد، تکلیف این گروه نیز تا حدود زیادی معین گردد.

عربستان که در بازی قبلی و با پیروزی برابر عراق صعود خود را قطعی نموده بود، امروز میهمان تیم چین بود که 2 تیم در این دیدار به تساوی بدون گل دست یافتند. عربستان با این تساوی 13 امتیازی شد و چین نیز مجموع امتیازات خود را به عدد 8 رساند و در رده دوم جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه عراق در اندونزی به مصاف تیم ملی این کشور رفت که این بازی با پیروزی 2 بر صفر عراقی ها همراه بود. تیم ملی عراق با این پیروزی 6 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول ایستاد تا شانس خود را برای صعود بیشتر کند و سرنوشت این گروه را نیز به روز آخر بکشاند.

اکنون عربستان صعودش به جام ملت ها را قطعی نموده است و در بازی آخر باید به مصاف اندونزی برود که دیگر شانسی برای صعود ندارد. عراق نیز در بازی آخر میزبان چین خواهد بود و تنها در صورتی به جام ملت ها صعود می نماید که بتواند این تیم را شکست دهد.

در یکی دیگر از دیدارهای مقدماتی جام ملت های آسیا و از گروه E هنگ کنگ و ازبکستان در هنگ کنگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود ازبکستان به انتها رسید. در دیگر دیدار این گروه و از ساعت 19 امارات و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت.

در گروه E صعود امارات و ازبکستان به جام ملت های آسیا قطعی شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 371

به "صعود ازبکستان و حذف هنگ کنگ، سرنوشت عراق و چین به روز آخر کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ازبکستان و حذف هنگ کنگ، سرنوشت عراق و چین به روز آخر کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید