طاهری: احتیاج داریم که خون تازه ای را وارد رگ های تیم ملی فوتسال کنیم

به گزارش مجله جگوار، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیوستن به مس سونگون درباره توافق با این باشگاه توضیحاتی را بیان نمود.

طاهری: احتیاج داریم که خون تازه ای را وارد رگ های تیم ملی فوتسال کنیم

محمد طاهری بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیوستن به تیم مس سونگون گفت: من پیش از این با مسئولان باشگاه مس سونگون مذاکراتی انجام داده بودم، اما در چند روز اخیر صحبت های ما جدی شد و به همین علت تصمیم گرفتم تا انتها فصل برای مس سونگون بازی کنم. مس یکی از برترین باشگاه های فوتسال کشورمان است که از کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی هم بهره می برد. بعلاوه این تیم از رزومه بسیار خوبی هم در ایران و آسیا برخوردار است. به طوری که آن ها پیروز شدند 4 مرتبه در لیگ و یک بار هم در جام باشگاه های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا نمایند.

ملی پوش سابق فوتسال کشورمان درباره کار کردن با حمید بیغم سرمربی مس سونگون بیان داشت: من شناختم از حمید بیغم مربوط به الان نیست. من او را چندین سال است که می شناسم. ما برای مدت کوتاهی در گیتی پسند با یکدیگر کار نموده بودیم. بیغم مربی با اخلاق و از نظر دانش فنی فرد بسبار توانمندی است. سال جاری لیگ بسیار سخت است و همه تیم ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند. به هر حال مس سونگون در 4 سال گذشته نشان داده که همواره دنبال قهرمانی است و برای کسب این مهم بسته شده است. تمام کوشش من و بازیکنان این است که بتوانیم سال جاری هم در لیگ برتر قهرمان شده و دل مردم تبریز را شاد کنیم.

طاهری درباره بازی محبت آمیز تیم ملی برابر ایتالیا نیز گفت: به نظر من بازیکنانمان در بازی اول خیلی خوب ظاهر شدند، اما هنوز بازیکنان جای کار دارند. با توجه به اینکه تیم های آسیایی مثل ژاپن، تایلند و ازبکستان در چند سال اخیر پیشرفت های زیادی داشته اند به همین علت ما باید خیلی بهتر از این کار نموده تا بتوانیم برابر آن ها نتایج خوبی کسب کنیم. از طرفی جوان گرایی که الان در تیم ملی اجرا شده شده است نباید به حدی باشد که ما برابر حریفان امتیاز از دست بدهیم. به هر حال فوتسال ایران یکی از قدرتمند ترین تیم های دنیا است و انتظارات از تیم ملی بالا است. ما هر نتیجه ای که کسب کنیم قطعا در رنکینگ دنیای تاثیر گذار خواهد بود و این طور نیست که ما در برابر ایتالیا 5 گل دریافت کنیم و در رنکینگ اصلا تاثیری نداشته باشد.

بیشتر بخوانید

  • بیغم: مدیرعامل تیم فوتسال فردوس قم به فدراسیون فوتبال توهین کرد

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ادامه داد: در تیم ملی ما جوانان بسیار خوبی حضور دارند و نشان دادند که از پتاسیل بالایی برخوردار هستند. ما احتیاج داریم که خون تازه ای را وارد رگ های تیم ملی کنیم و قطعا این بازیکنان جوان می توانند در آینده یاری زیادی به تیم ملی نمایند. به شرطی که بازی های زیادی انجام داده و با تیم های مطرح دنیا رو به رو شوند. بازی با ایتالیا برای اینکه بازیکنان بتوانند تجربه خود را بالا ببرند خیلی خوب بود. به هر حال امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد و بازیکنان جوان بتوانند از این موقعیتی که نصیب آن ها شده است به خوبی استفاده نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2041

به "طاهری: احتیاج داریم که خون تازه ای را وارد رگ های تیم ملی فوتسال کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: احتیاج داریم که خون تازه ای را وارد رگ های تیم ملی فوتسال کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید