طرح 7+3 در مراحل اداری، هشدار سازمان بورس به شرکت های سهام عدالت

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، دهقان دهنوی، اضافه کرد: به طور مرتب در حال پیگیری بحث واریز مبلغ 150 میلیون دلار هستیم تا بین صندوق توسعه ملی و بانک مرکزی هماهنگی لازم ایجاد گردد، چرا هرچه سریع تر معین گردد که این مبلغ قرار است از کدام یک از منابع صندوق توسعه ملی به وسیله بانک مرکزی به صندوق تثبیت واریز گردد، اما متاسفانه به دلایلی نمی توان زمان دقیقی را برای واریز این مبلغ به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه معین کرد.

طرح 7+3 در مراحل اداری، هشدار سازمان بورس به شرکت های سهام عدالت

رئیس سازمان بورس اعلام کرد: اما به شخصه این اطمینان را به سهامداران می دهم که از جانب سازمان بورس به طور مداوم پیگیر واریز مبلغ 150 میلیون دلار به حساب صندوق تثبیت بازار سرمایه هستیم.

دهقان دهنوی در خصوص واریز مابقی سود سهام عدالت، توضیح داد: در حال حاضر پیگیر واریز مابقی سود سهام عدالت هستیم و امیدواریم که تا خاتمه این هفته بتوانیم به جمع بندی برسیم.

این مقام مسئول توضیح داد: دلیل دیرکرد در واریز بخش دوم سود سهام عدالت به سبب آن است که از 36 شرکت بورسی سرمایه پذیر، چند شرکت فعلا سودی را به حساب سپرده گذاری مرکزی به منظور تجمیع مبالغ واریز نکردند، ما به آن ها تا خاتمه این هفته فرصت داده ایم تا همکاری لازم را انجام دهند، در غیر این صورت به طور قطع اسامی آن ها را منتشر خواهیم کرد.

منبع: خبرنگاران

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1750

به "طرح 7+3 در مراحل اداری، هشدار سازمان بورس به شرکت های سهام عدالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح 7+3 در مراحل اداری، هشدار سازمان بورس به شرکت های سهام عدالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید