لپ تاپ جدید MSI GS66 Stealth نمایشگر 300 هرتزی دارد!

به گزارش مجله جگوار، در نمایشگاه CES 2020 سازندگان کامپیوترها حضور پررنگی دارند و در این بین MSI هم دو لپ تاپ گیمینگ جذاب معرفی نموده است. این لپ تاپ ها از یک نمایشگر با نرخ تجدید 300 هرتز در ثانیه بهره می برند و باتری های حجیم 99.9 وات ساعتی دارند تا به این نمایشگرها نیرو ببخشند.

لپ تاپ جدید MSI GS66 Stealth نمایشگر 300 هرتزی دارد!

اولین لپ تاپ مدل MSI GS66 Stealth است که طراحی جذابی در یک شاسی مشکی رنگ دارد:

لپ تاپ دوم MSI GE66 Raider نم دارد که از یک طرف طراحی گیمینگ خاص همراه با پورت های بیشتر (از جمله درگاه SD) دارد و از طرف دیگر، نورپردازی جذابی در دور تا دور فریم لپ تاپ قرار گرفته که چشم ها را به سمت خود جذب می نماید:

هر دو لپ تاپ از نمایشگرهایی با نرخ تجدید 300 هرتز در ثانیه بهره می برند و هر دو هم به باتری با ظرفی 99.9 وات ساعت مجهز شده اند. البته اگر قرار باشد مدام از نرخ تجدید 300 هرتزی نمایشگر آن ها بهره ببرید، احتمالا این باتری حجیم را هم به سرعت خالی خواهید کرد.

اما اگر خیلی اهل بازی کردن و استفاده مدام از نرخ تجدید 300 هرتزی نیستید، این باتری می تواند شارژ دهی خیلی خوبی برای شما داشته باشد. فعلا تنها لپ تاپی که چنین باتری حجیمی دارد، مک بوک پرو 16 اینچ است که در آنالیز های ورج، توانسته اند از باتری 100 وات ساعتی آن حدود 8 ساعت شارژدهی دریافت نمایند. بنابراین امیدواریم این محصول هم به سادگی بتواند تا 8 ساعت یا بیشتر برای کاربران خود شارژدهی داشته باشد. همچنین یک دلیلی که ظرفیت این باتری در حدود 100 وات ساعت است، محدودیت پروازی برای باتری هایی با ظرفیت بیشتر است. درواقع در قوانین پروازی، مسافرین هواپیما می توانند محصولات الکترونیکی که تا حداکثر 100 وات ساعت باتری دارند را می توانند با خود به کابین هواپیما ببرند. بنابراین لپ تا پ های جدید MSI هم می توانند به سادگی وارد پرواز شوند و تصور کنید بازی کردن در ارتفاع چندهزار پایی، چقدر جذاب می تواند باشد!

به نقل از وب سایت Toms Hardware، هر دو لپ تاپ نمایشگری 15.6 اینچ دارند و می توانند به پردازنده نسل دهم اینتل Core i9 H-Series مجهز شوند. اگر در خصوص کارت گرافیک این لپ تاپ ها سوال دارید، باید بگوییم گویا قرار است از آخرین نسل از پردازشگرهای Nvidia RTX در این دو لپ تاپ استفاده گردد اما هنوز تعیین نیست کدام مدل را در این دو لپ تاپ شاهد خواهیم بود.

MSI هنوز قیمت این دو لپ تاپ را هم اعلام نکرده اما قطعا با محصولات ارزان قیمتی روبرو نیستیم. مخصوصا اینکه نمایشگر 300 هرتزی در این دو لپ تاپ وجود دارد که قرار نیست ارزان قیمت باشند. برای اینکه از قیمت احتمالی این دو لپ تاپ ایده ای داشته باشید، باید بگوییم که در حال حاضر نسل قبلی لپ تاپ MSI MS65 با قیمت 1899 دلار به فروش می رسد و مدل MSI MS65 Raider هم در مدل پایه 1649 دلار قیمت دارد. از طرف دیگر شرکت ایسوس هم پیش تر در ماه سپتامبر گفته بود که قرار است نسخه هایی خاص از لپ تاپ Predator Triton 500 عرضه کند که نمایشگر 300 هرتزی خواهد داشت و قیمت آن هم 2799 دلار خواهد بود. بنابراین نه تنها شاهد فراگیرتر شدن لپ تاپ های 300 هرتزی خواهیم بود بلکه از همین حالا می دانیم که این لپ تاپ ها قرار نیست قیمت کمی داشته باشند. شما درباره دو محصول جدید MSI چه فکر می کنید؟

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 732

به "لپ تاپ جدید MSI GS66 Stealth نمایشگر 300 هرتزی دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ جدید MSI GS66 Stealth نمایشگر 300 هرتزی دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید