لژیونر مطرح در یک قدمی پرسپولیس؟

به گزارش مجله جگوار، مصدومیت آل کثیر در بازی با پدیده کار دست این بازیکن داد و او ادامه فصل را از دست داد.

لژیونر مطرح در یک قدمی پرسپولیس؟

این خبر را دکتر حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس نیز تایید نموده است: با توجه به تصویربرداری صورت گرفته و نظر کمیسیون پزشکی، متاسفانه آسیب دیدگی عیسی آل کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پارگی رباط صلیبی می گردد. در ارتباط با این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و کوشش خواهیم کرد وی را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم. با توجه به عمل جراحی که در ارتباط با پارگی رباط صلیبی انجام می گردد این بازیکن دوری شش ماهه از میادین را تجربه خواهد نمود.

به این ترتیب احتمال خروج نام این بازیکن از لیست نیم فصل دوم پرسپولیس بسیار زیاد است و مسئولان این باشگاه نام آل کثیر را از لیست خود خارج نموده و بازیکن تازهی را به خدمت خواهند گرفت.

در این میان اخباری به گوش رسید مبنی براینکه علی علیپور گزینه اول یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها برای جانشینی عیسی آل کثیر است.

درحالی این صحبت مطرح می گردد که آقای گل سابق لیگ برتر و پرسپولیس با ماریتیمو قرارداد داشته و بعید است باشگاه پرتغالی رضایتنامه او را برای بازگشت به ایران و پرسپولیس امضا کند.

این روز ها علی علیپور هم شرایط خوبی در تیمش داشته و تبدیل به یکی از بازیکنان فیکس ماریتیمو شده است.

برهمین اساس به نظر می رسد یحیی گل محمدی باید فکر دیگری برای جایگزین عیسی آل کثیر داشته باشد.

علی علیپور پس از حدود 6 سال بازی در پرسپولیس به لیگ پرتغال و باشگاه ماریتیو رفت تا بتواند همانند دوست صمیمی اش مهدی طارمی به تیم بزرگ تر یا لیگی معتبرتر برود.

او پس از حضور سرمربی تازه در ماریتیمو دراین تیم جایگاه ثابتی پیدا نموده و بعید است بتواند در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران به پرسپولیس یاری کند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2002

به "لژیونر مطرح در یک قدمی پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر مطرح در یک قدمی پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید