ماجرای هواپیمای پرحاشیه در خیابان های اهواز چه بود؟

به گزارش مجله جگوار، سحرگاه امروز ویدیویی از استقرار هواپیمای اسقاطی در یکی از خیابان های شهر اهواز در فضای مجازی مورد توجه کاربران نهاده شد؛ ماجرا چیست؟

ماجرای هواپیمای پرحاشیه در خیابان های اهواز چه بود؟

سحرگاه یکشنبه یک فروند هواپیمای از رده خارج شده متعلق به شرکت هواپیمایی کارون، از محل فرودگاه اهواز بصورت زمینی (حرکت از طریق چرخ های هواپیما) خارج و در حال طی کردن راستا به مقصد مجتمع تجاری تفریحی پارک سنتر (هایپر استار) بود که باعث جلب توجه شهروندان اهوازی شد.

روابط عمومی فرودگاه بین المللی اهواز در مورد این اقدام شرکت هواپیمایی کارون اعلام نموده است: این هواپیما از نوع فوکر 50 است و متعلق به شرکت هواپیمایی کارون است.

بر پایه این گزارش به واسطه هماهنگی های اجرا شده بین این شرکت هواپیمایی، پلیس راهور و شهرداری اهواز، این هواپیمای از رده خارج، از محل فرودگاه خارج شد تا به عنوان یکی از المان های شهری در محدوده مجتمع تجاری تفریحی پارک سنتر (هایپر استار) مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کارون با اشاره به اینکه این شرکت پیش از این تحت عنوان هواپیمایی نفت فعالیت داشته است می گوید: هواپیمای از رده خارج این شرکت با هدف به نمایش گذاشتن قدمت هواپیمایی نفت در شهر اهواز در محل تفریحی تجاری پارک سنتر مستقر شده است.

سید محمد محمودی گفت: با مصوبه هیات مدیره شرکت هواپیمایی کارون، این هواپیما در معرض دید شهروندان اهوازی قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه 10 روز پیش نیز این هواپیما بخشی از راستا را طی نموده بود، اما به علت موانع شهری ادامه راستا امکان پذیر نشد اضافه نمود: در نهایت با هماهنگی هایی که با شهرداری و پلیس راهور اهواز انجام شد، سحرگاه امروز با رعایت موارد ایمنی، این هواپیما به محل پارک سنتر منتقل شد.

به گفته محمودی، طی روز های آینده نیز، مابقی قطعات این هواپیما به محل پارک سنتر اهواز منتقل خواهد شد تا این هوایپما به عنوان یکی از المان های شهری رونمایی گردد.

بر اساس این گزارش، شرکت هواپیمایی کارون در مقاطع زمانی مختلف، بعلت تغییرات مدیریتی و اقتصادی و سرمایه گذاری، در سال های مختلف از خدمات هوایی به شرکت حمل و نقل هوایی و سپس شرکت هواپیمای نفت-ایران و از سال 1395 به شرکت هواپیمایی کارون تغییر نام یافت و از سال 1398 به بخش خصوصی واگذار شد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2090

به "ماجرای هواپیمای پرحاشیه در خیابان های اهواز چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای هواپیمای پرحاشیه در خیابان های اهواز چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید