متورم شدن باتری گوشی های سامسونگ صدای کاربران را درآورد

به گزارش مجله جگوار، بعضی از کاربران از متورم شدن نامتناسب باتری گوشی سامسونگ خود خبر دادند.

متورم شدن باتری گوشی های سامسونگ صدای کاربران را درآورد

ممکن است سامسونگ در گذشته مسائل باتری خود را به طور کامل رفع ننموده باشد. بعضی از کاربران متوجه شده اند که باتری های گوشی های سامسونگ به اندازه نامتناسبی متورم می شوند. در حالی که این اغلب دستگاه های قدیمی تر را تحت تاثیر قرار می دهد که احتمال استفاده از باتری های بادکنکی بیشتر است، بعضی از آن ها تنها چند سال از عمرشان می گذرد، معمولا واضح است، اما می تواند آنقدر ظریف باشد که متوجه نباشید باتری شما در شرایط خطرناکی واقع شده است.

متورم شدن باتری مشکل نو یا منحصر به فرد سامسونگ نیست. با افزایش سن باتری های لیتیومی، واکنش های شیمیایی ناقص آن ها می تواند گازی فراوری کند که سلول های باتری را متورم نموده و خطر آتش سوزی را افزایش دهد. بر اساس اظهارات کاربران، اگر باتری را برای مدت طولانی بدون شارژ یا دشارژ رها کنید، احتمال بیشتری دارد که این اتفاق بیفتد و بسیاری از شرکت ها مانند اپل توصیه می نمایند اگر برای مدت طولانی از یک دستگاه استفاده نمی کنید، باتری ها را تقریبا با 50 درصد شارژ نگه دارید.

موضوع نگران نماینده این است که به نظر می رسد تورم گوشی های سامسونگ در چند سال گذشته را بیشتر از سایر برند ها تحت تاثیر قرار داده است و این پاور پک ها دارای رتبه بندی پنج سال بدون خطراتی مانند این هستند. سازندگان ویدیو های فناوری به طور منحصر به فردی برای ردیابی مسائلی مانند این مناسب هستند.

معین نیست که این مشکل چقدر گسترده است، یا چقدر ممکن است سیستمی باشد. می توان با اطمینان گفت که این شرکت ترجیح می دهد با مسائل باتری بیشتر مقابله نکند. باتری مستعد آتش سوزی گلکسی نوت 7 باعث شد سامسونگ فراخوانی گسترده ای انجام دهد که به طور موقت، معروفیت این شرکت را خدشه دار کرد.

بیشتر بخوانید

منبع: engadget

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2185

به "متورم شدن باتری گوشی های سامسونگ صدای کاربران را درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متورم شدن باتری گوشی های سامسونگ صدای کاربران را درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید