مخبر: واحد های تولیدی تعطیل احیا می شوند، عزم دولت برای رفع موانع تولید

به گزارش مجله جگوار، معاون اول رئیس جمهور گفت: عزم دولت برای رفع موانع پیش روی تولید جدی است و قرار است ستادی برای احیا واحد های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل راه اندازی شود.

مخبر: واحد های تولیدی تعطیل احیا می شوند، عزم دولت برای رفع موانع تولید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد مخبر امروز (جمعه) با حضور در چند کارخانه تولیدی و صنعتی با مدیران، عوامل و کارگران این واحد های تولیدی به مصاحبه نشست و از نزدیک مراحل ساخت تولیدات و مسائل پیش روی تولید در این کارخانجات را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید و استاندار تهران نیز معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کرد، مدیران واحد های تولیدی به تفصیل مسائل خود را اعم از کمبود سرمایه در گردش، بازپرداخت وام های بانکی، بدهی مالیاتی، صدور مجوزها، تامین مواد اولیه و وجود برخی مقررات زائد با معاون اول رئیس جمهور در میان گذاشتند و در نهایت مقرر شد تا گزارشی کامل از مسائل موجود از سوی استانداری تهران تهیه و پس از ارائه برای رفع آن ها با حضور مسئولان مربوطه اقدام شود.

محمد مخبر در خاتمه این بازدید عزم دولت را برای رفع موانع پیش روی تولید در کشور بسیار قوی و جدی توصیف کرد و از راه اندازی ستادی برای احیا واحد های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2024

به "مخبر: واحد های تولیدی تعطیل احیا می شوند، عزم دولت برای رفع موانع تولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخبر: واحد های تولیدی تعطیل احیا می شوند، عزم دولت برای رفع موانع تولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید