مرکز خرید میگروس آنتالیا

به گزارش مجله جگوار، همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین جاذبه های آنتالیا مراکز خرید این شهر هستند و بعضی از مراکز خرید آنتالیا ریشه در فرهنگ و سنت مردم کشور ترکیه را دارد پس اگر در تور آنتالیا قصد دارید از فروشگاه های مخصوص دیدن کنید، می توانید به مرکز خرید میگروس آنتالیا سر بزنید. این مرکز خرید جزو یکی از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سوئیسی بشمار می رود که در آنتالیا هم شعبه دارد. این مرکز خرید مساحتی بالغ بر 50000 مترمربع را به خود اختصاص داده است و سالانه میزبان بازدیدکننده از سرتاسر دنیا می باشد.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس (migros shopping) یکی مجتمع تجاری بسیار بزرگ در در 10 کیلومتری غرب آنتالیا می باشد که تنها چند دقیقه تا اسکله فاصله دارد. در این مجتمع تجاری، 128 فروشگاه مختلف جای گرفته است. در این فروشگاه ها انواع اجناس مانند محصولات کامپیوتری، عطر، کفش، البسه و بسیاری از محصولات دیگر بفروش می رسد و دارای برندهای بین المللی و ترک هستند در ضمن قیمت این اجناس در مقایسه با دیگر فروشگاه های آنتالیا مناسب تر است از جمله برندهایی که در این فروشگاه بچشم میخورد شامل زارا، لاکوست، بوینر، نایک، آدیداس، ریبوک، تویسروس، پرفیوم و … میباشد.

با رفتن به مرکز خرید میگروس انتالیا می توانید ماشین خود را در پارکینگ با ظرفیت 1300 پارک کنید و به خرید خود مشغول شوید. از جمله بخش های این فروشگاه که بخوبی میتواند مشتریان را سرگرم کند، یک سینما شامل فیلم های ترکی و هالیوودی می باشد و در صورتیکه احساس گرسنگی کردید، می توانید به بهترین غذاخوری های این مرکز بروید و طعم غذاهای ترکی را بچشید پس بنابراین اگر یک عطر خوشبو برای سوغاتی می خواهید به این فروشگاه بروید و با کمترین قیمت آن را خریداری کنید.

اطلاعات کلی مرکز خرید میگروس در آنتالیا

  • آدرس مرکز خرید میگروس آنتالیا: Arapsuyu Mahallesi, Atatürk Blv. No:3, 07030 Konyaaltı/Antalya, Turkey
  • تلفن مرکز خرید میگروس آنتالیا: 00902422301111
  • وبسایت مرکز خرید میگروس آنتالیا: https://antalyamigros.com/en
منبع: لذت سفر
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 287

به "مرکز خرید میگروس آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید میگروس آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید