معصومی: کادرفنی بگوید در خصوص قاسم پور دنبال چه چیزی بود

به گزارش مجله جگوار، فردین معصومی درباره عملکرد پسرش در جام جهانی کشتی آمریکا که همه حریفانش را شکست داد، مطرح نمود: امیر رضا طبق برنامه ریزی که داشتیم عمل کرد، ما با هم صحبت نموده و پیش بینی مان هم همین بود. هدف امیررضا تعیین است و او می داند باید به کجا برسد. اگر ذره ای کم کاری کند و پا پس بکشد، یک رقیب گردن کلفت داخلی مثل امیرحسین زارع دارد، ضمن اینکه سنگین وزن ایران جز زارع، نفراتی، چون امین طاهری و بچه های دیگر را هم دارد که بتوانند امیررضا را ببرند. او باید تلاشش را بیشتر نموده و زحمت بیشتری بکشد تا به جایی می خواهد، برسد.

معصومی: کادرفنی بگوید در خصوص قاسم پور دنبال چه چیزی بود

وی در خصوص اینکه این اولین تورنمنت رسمی بزرگسالان بود که امیررضا در آن شرکت کرد، گفت: بله همین طور بود، تمام تلاشش را کرد و خداراشکر نتیجه خوبی هم گرفت.

نایب قهرمان سال 2009 دنیا درباره تغییر وزن کامران قاسم پور در جام دنیای و شکستش مقابل کایل اسنایدر آمریکایی توضیح داد: در این باره کادرفنی تیم ملی باید از خودش دفاع کند و بگوید دنبال چه هدفی بوده، ما باید صحبت های فدراسیون و کادرفنی را بشنویم که در جام دنیای دنبال چه چیزی بودند که کامران قاسم پور قهرمان پرآوازه و دو طلایی وزن 92 کیلوگرم دنیا را در 97 کیلوگرم روی تشک فرستادند.

معصومی ادامه داد: در 86 کیلوگرم حسن یزدانی را داریم که دلاوری افتخارآفرین است و 8 مدال دنیای و المپیک در کارنامه دارد. کادرفنی به این نتیجه رسیده که حسن یزدانی و کامران قاسم پور را در 86 و 97 کیلوگرم المپیک داشته باشد، اما فکر می کنم می توانستند در یک میدان سبک تر قاسم پور را در 97 کیلوگرم امتحان نمایند تا شکستی که فوتبال در جام دنیای مقابل آمریکا تجربه کرد را در خاک آمریکا جبران کنیم. این اتفاق می توانست رخ دهد، ضمن اینکه حق امیرمحمد یزدانی را هم به وضوح خوردند که این هم طبیعی است و هیچ وقت در کشور میزبان، 50-50 ها را به میهمان نمی دهند.

عضو سابق تیم ملی جوانان تاکید نمود: نایب قهرمانی عنوانی بود که قهرمان لیگ ما هم به جام دنیای می رفت همین نتیجه را می گرفت. در لیگی که 20 روز بیشتر طول نکشید و نمی دانم اسمش واقعاً لیگ بود یا نه! درمجموع کادرفنی باید بگوید به اهدافی که داشته رسیده یا نه، چه علت به اعزام کشتی گیر 17 ساله به چه میدانی بوده و یا اینکه یک کشتی گیر ما چرا اینقدر اصرار به اجرای زیرکتف دارد وقتی می بیند حریفش او را بسته و اجازه امتیاز گرفتن نمی دهد. حسن یزدانی که برترین زیرکتف زن ما بود را دیوید تیلور بست و دیگر اجازه نداد از این فن امتیاز بگیرد، بقیه چه اصراری دارند در شرایطی که کشتی ایران به زیرگیری شهره است، فقط دنبال زیرکتف زدن باشند؟ شما نگاه کنید اسنایدر هم زیر کامران را گرفت و به امتیاز رسید. این را به امیررضا هم می گویم که کشتی گیر اگر تک بعدی باشد، یک مدال می گیرد. ما قهرمانی را تقدیم آمریکایی ها کردیم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2219

به "معصومی: کادرفنی بگوید در خصوص قاسم پور دنبال چه چیزی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومی: کادرفنی بگوید در خصوص قاسم پور دنبال چه چیزی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید