مقاله: 15 راز پشت پرده بازیگران سریال محبوب Friends

به گزارش مجله جگوار، او در این باره گفت: هنگامی که جوان تر و البته احمق تر بودم، سریع رانندگی نمی کردم، اما رانندگی من افتضاح بود. این موضوع درست زمانی مطرح شد که این ستاره جوان به اسم مجری اصلی برنامه تخت گاز (پس از اخراج جرمی کلارکسون که البته رسانه ای شد) انتخاب شد و هواداران این برنامه مطمئن نبودند که آیا فردی که خودش رانندگی دیوانه واری دارد مجری خوبی برای برنامه ای در مورد لذت رانندگی است یا خیر.

مقاله: 15 راز پشت پرده بازیگران سریال محبوب Friends

این تنها بخشی از داستان سریال Friends نیست که عوامل از آن راضی نبودند، رابطه ریچل و جوئی یکی دیگر از آن هاست که هم عوامل سریال و هم اغلب هواداران آن، از آن متنفرند.

برای آن دسته از شما که دهه 90 میلادی را درک نکرده اید، باید بگوییم مدل موی ریچل در آن دوران بسیار محبوب بوده است. از آنجا که این مدل مو نیازمند یک نام هم بود، به آن ریچل گفته می شد، مدل مویی که تقریبا نیمی از زنانی که سریال را دیدن می کردند را روانه آرایشگاه ها کرد تا موی خود را شبیه آن نمایند.

همه به خوبی می دانند فیبی در گیتار زدن افتضاح است. او تعداد کمی از آکورد های گیتار را بلد بود، اما حتی نام آن ها را هم نمی دانست. در فیلم نامه اصلی او قرار بود نوازنده بسیار خوبی باشد، اما لیزا کودرو از نواختن گیتار متنفر بود و یادگیری آن را رد کرد. عوامل فیلم برای او معلمی هم آوردند، اما این آموزش کوتاه بود و دوامی نداشت.

منبع مقاله: 15 راز پشت پرده بازیگران سریال محبوب Friends

انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1844

به "مقاله: 15 راز پشت پرده بازیگران سریال محبوب Friends" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 15 راز پشت پرده بازیگران سریال محبوب Friends"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید