ناگلسمان: اشتباهات جنون آمیز کار دست مان داد، موقعیت های لیورپول بیشتر بود

به گزارش مجله جگوار، سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ باخت خانگی تیمش مقابل لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپاحاصل اشتباهات فردی بازیکنانش دانست.

ناگلسمان: اشتباهات جنون آمیز کار دست مان داد، موقعیت های لیورپول بیشتر بود

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان سرمربی تیم فوتبال لایپزیگ پس از باخت خانگی 2 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) مقابل تیم فوتبال لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به شبکه DAZN گفت: فکر می کنم که بازی در نیمه اول نسبتاً برابر متعادل و برابر بود. مسلمآً لیورپول تملک توپ بیشتری داشت اما من فکر نمی کنم که موقعیت های گلزنی این تیم چندان زیاد بوده باشد. دروازه بان ما فقط یک بار مجبور شد واکنش نشان دهد و ما یک بار هم توپ را به تیر زدیم. ما در نیمه دوم تملک توپ بیشتری داشتیم و عملکردمان به مراتب بهتر بود.

ناگلسمان اضافه نمود: در نیمه دوم موقعیت های زیادی به وجود آوردیم اما دو اشتباه جنون آمیز هم مرتکب شدیم که در هر سطحی مرتکب آنها شوید تاوانش را خواهید داد. ضربات تمام کننده مان هم که بدتر بود. باید بیشتر از این درباره اشتباهات مان با بازیکنان صحبت کنیم. این هم البته بخشی از بازی است اما در مجموع من فکر می کنم که ما خوب بازی کردیم.

سرمربی جوان تیم لایپزیگ تأکید کرد: قطعاً باید دو گلی که خوردیم را جبران کنیم تا کار را به وقت های اضافه بکشانیم اما در بازی برگشت همه چیز با نتیجه صفر - صفر آغاز می گردد و ما هم در این بازی نشان دادیم کیفیت لازم برای انجام یک بازی برابر با لیورپول و تهدید دروازه این تیم را داریم. در بازی برگشت با اشتباهات مان را کم کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1552

به "ناگلسمان: اشتباهات جنون آمیز کار دست مان داد، موقعیت های لیورپول بیشتر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: اشتباهات جنون آمیز کار دست مان داد، موقعیت های لیورپول بیشتر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید